4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 44121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 261111371 , fax. 261111232
- Data zamieszczenia: 2018-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Gen. Andersa 47
44121 Gliwice, woj. śląskie
tel. 261111371, fax. 261111232
REGON: 24076379800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE I DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH W PODZIALE NA 4 ZADANIA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych w podziale na 4 zadania.ZADANIE NR 1 – obejmuje świadczenie usługi na wykonanie materiałów promocyjnych dla Jednostki Wojskowej AGAT. ZADANIE NR 2 - obejmuje świadczenie usługi na wykonanie materiałów promocyjnych dla 5 pułk chemiczny. ZADANIE NR 3 - obejmuje świadczenie usługi na wykonanie materiałów promocyjnych dla Wojewódzki Sztab Wojskowy Opole. ZADANIE NR 4 - obejmuje świadczenie usługi na wykonanie materiałów promocyjnych dla Wojewódzki Sztab Wojskowy Katowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:Dla zadania nr 1- załącznik nr 3, dla zadania nr 2- załącznik nr 5, dla zadania nr 3 - załącznik nr 8, dla zadania nr 4: - załącznik nr 10. Dodatkowe wymagania: Osoby biorące udział w realizacji zamówienia powinny posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku obywatelstwa polskiego powinny posiadać pozwolenie jednorazowe uprawniające do wstępu obcokrajowców na teren chronionej jednostki i instytucji wojskowej zgodnie z Decyzją Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej. W przypadku realizacji zamówienia z wykorzystaniem osób nie posiadających obywatelstwa polskiego zgłoszenie osób i pojazdów do wykonania czynności zleconej powinno zostać zrealizowane w terminie 21 dni roboczych przed wejściem na obiekty wojskowe. Brak zgody w formie pozwolenia jednorazowego skutkował będzie nie wpuszczeniem na teren obiektów wojskowych przy czym nie może to być traktowane jako utrudnienie realizacji zamówienia przez Zamawiającego. W celu ustalenia wymagań odnośnie zaleceń pod kątem bezpieczeństwa przemysłowego i osobowego należy kontaktować się z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych 4 WOG - tel. 261 111 239. Pracownicy Wykonawcy mają prawo do przebywania jedynie w rejonie wykonywania prac związanych z realizacją zamówienia, dostęp do innych pomieszczeń obiektu do których jest on konieczny do poprawnego wykonania przedmiotu umowy każdorazowo musi być uzgodniony z Zamawiającym (osobą odpowiedzialną za nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego) oraz z przedstawicielem jednostki odpowiedzialnym za ochronę obiektu w którym realizowana jest dostawa. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przez osoby realizujące zamówienie oraz podwykonawców zasad używania urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku zgodnie z Decyzją Nr 221 Ministra Obrony Narodowej z dnia 27 lipca 2012 r. w sprawie zasad używania urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku oraz organizacji ochrony informacji niejawnych podczas odpraw, narad i szkoleń w komórkach i jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych (Dz. Urz. MON z 2012r. poz. 287 z późn. zm.). Użytkowanie na terenie obiektu urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku oraz telefonów komórkowych wymaga zgody Zamawiającego (osoby odpowiedzialnej za nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego). Komendant 4 WOG zastrzegają sobie prawo do zgłaszania wniosków dotyczących składu zespołu realizującego przedmiot zamówienia. Przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca po uzgodnieniu terminu z Komendantem 4 WOG, odpowiedzialnym za ochronę kompleksu w którym robota będzie realizowana, umożliwi dokonanie przeszkolenia całego personelu odpowiedzialnego za realizację zadania w danym kompleksie przez osoby wyznaczone odpowiedzialne za nadzór nad systemem przepustkowym oraz systemem ochrony kompleksu. Powyższe wymaganie dotyczy również osób zgłaszanych jako dodatkowe w trakcie realizacji zamówienia. W związku z powyższym zgłoszenie zmiany pracowników lub pojazdów powinno odbyć się z minimum 7-dniowym wyprzedzeniem do Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (złoży w kancelarii jawnej lub prześle pocztą) oświadczenie o treści załącznika nr 12 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą: - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, - pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocji gospodarczej Miasta Katowice. Zamówienie składa się z 21 części
Dodano: 2021-06-04 - Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocyjne Miasta Katowice. Zamówienie składa się z 20 części.
Dodano: 2021-04-01 - Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocji gospodarczej Miasta Katowice Zamówienie składa się z 21 części
Dodano: 2021-03-25 - Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocji gospodarczej Miasta Katowice Zamówienie składa się z 21 części
Dodano: 2021-03-10 - Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocji gospodarczej Miasta Katowice
Dodano: 2021-02-05 - Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocyjne Miasta Katowice. Zamówienie składa się z 20 części.
Dodano: 2020-12-31 - Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocji gospodarczej Miasta Katowice Zamówienie składa się z 21 części
Dodano: 2020-10-29 - Dostawa artykułów promocyjnych
Dodano: 2020-10-22 - Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych KFS dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach
Dodano: 2020-10-19 - Dostawa artykułów promocyjnych
Dodano: 2020-09-09