Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, szkoleniowych oraz materiałów dla doradców w ramach realizowanego projektu systemowego pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 068 4565404
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7 7
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, fax. 068 4565404
    REGON: 97077008900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, szkoleniowych oraz materiałów dla doradców w ramach realizowanego projektu systemowego pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, szkoleniowych oraz materiałów dla doradców w ramach realizowanego projektu systemowego pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim, obejmujące następujące pozycje: 1. tablica informacyjna - 2 szt. 2. Roll - up - 1 szt. 3. Plakaty - 100 szt. 4. Ulotki - 1000 szt. 5. Papier firmowy - 1000 szt. 6. Naklejki - 100 szt. 7. Długopisy - 1050 szt. 8. Teczki kartonowe zamykane na gumkę - 600 szt. 9. Zestaw do kawy - 1 szt. 10. Filiżanki ze spodkiem - 60 szt. 11. Kubki z łyżeczką - 680 szt. 12. Bluzy polarowe - 93 szt. 13. Koszulki T-shirt - 58 szt. 14. Koszulki Polo męskie - 10 szt. 15. Parasol - 80 szt. 16. Eko Torby - 60 szt. 17. Termosy z kubkiem - 20 szt. 18. Komplet piśmienniczy - 40 szt. 19. Torby papierowe - 250 szt. 20. Smycz z nadrukiem - 250 szt. 21. Notesy z nadrukiem format A4 - 1300 szt. 22. PenDrive 4GB (ze smyczą) - 800 szt. 23. Segregator - 100 szt. 24. Komplet piśmienniczy - 140 szt. 25. Foldery - 300 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. IX.1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są wykazać się, że: a) w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali z należytą starannością, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie, materiałów informacyjno-promocyjnych, których łączna wartość musi wynosić nie mniej niż 50 000,00 zł brutto - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru, potwierdzenia przyjęcia dostawy lub referencje). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca musi złożyć: a) oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca musi złożyć: a) oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. IX.2) Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp): A. Ustanowią Pełnomocnika do ich reprezentowania w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. Pełnomocnictwo)upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione winno być zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i dołączone do oferty. C. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa dokumenty wymienione w rozdziale X pkt X.1 ppkt 1,2 SIWZ pozostałe dokumenty składane są wspólnie. D. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. E. W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający oświadcza, że może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. IX.3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale X pkt X.1 ppkt 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania. Ocena spełniania warunków będzie się odbywać metodą: spełnia- nie spełnia. UWAGA: Przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej załączają do oferty ponadto umowę spółki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie materiałów informacyjno-promocyjnych, których łączna wartość musi wynosić nie mniej niż 50 000,00 zł brutto zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru, potwierdzenia przyjęcia dostawy lub referencje). X.2. Inne oświadczenia i dokumenty. 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Umowę spółki cywilnej - jeśli dotyczy. 3. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. 4. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 5 nr do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach