Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg
- Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 068 4565404
- Data zamieszczenia: 2009-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
ul. Podgórna 7 7
65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, fax. 068 4565404
REGON: 97077008900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, szkoleniowych oraz materiałów dla doradców w ramach realizowanego projektu systemowego pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, szkoleniowych oraz materiałów dla doradców w ramach realizowanego projektu systemowego pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim, obejmujące następujące pozycje: 1. tablica informacyjna - 2 szt. 2. Roll - up - 1 szt. 3. Plakaty - 100 szt. 4. Ulotki - 1000 szt. 5. Papier firmowy - 1000 szt. 6. Naklejki - 100 szt. 7. Długopisy - 1050 szt. 8. Teczki kartonowe zamykane na gumkę - 600 szt. 9. Zestaw do kawy - 1 szt. 10. Filiżanki ze spodkiem - 60 szt. 11. Kubki z łyżeczką - 680 szt. 12. Bluzy polarowe - 93 szt. 13. Koszulki T-shirt - 58 szt. 14. Koszulki Polo męskie - 10 szt. 15. Parasol - 80 szt. 16. Eko Torby - 60 szt. 17. Termosy z kubkiem - 20 szt. 18. Komplet piśmienniczy - 40 szt. 19. Torby papierowe - 250 szt. 20. Smycz z nadrukiem - 250 szt. 21. Notesy z nadrukiem format A4 - 1300 szt. 22. PenDrive 4GB (ze smyczą) - 800 szt. 23. Segregator - 100 szt. 24. Komplet piśmienniczy - 140 szt. 25. Foldery - 300 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. IX.1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są wykazać się, że: a) w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali z należytą starannością, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie, materiałów informacyjno-promocyjnych, których łączna wartość musi wynosić nie mniej niż 50 000,00 zł brutto - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru, potwierdzenia przyjęcia dostawy lub referencje). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca musi złożyć: a) oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca musi złożyć: a) oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. IX.2) Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp): A. Ustanowią Pełnomocnika do ich reprezentowania w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. Pełnomocnictwo)upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione winno być zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i dołączone do oferty. C. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa dokumenty wymienione w rozdziale X pkt X.1 ppkt 1,2 SIWZ pozostałe dokumenty składane są wspólnie. D. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. E. W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający oświadcza, że może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. IX.3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale X pkt X.1 ppkt 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania. Ocena spełniania warunków będzie się odbywać metodą: spełnia- nie spełnia. UWAGA: Przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej załączają do oferty ponadto umowę spółki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie materiałów informacyjno-promocyjnych, których łączna wartość musi wynosić nie mniej niż 50 000,00 zł brutto zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru, potwierdzenia przyjęcia dostawy lub referencje). X.2. Inne oświadczenia i dokumenty. 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Umowę spółki cywilnej - jeśli dotyczy. 3. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. 4. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 5 nr do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze 2014-2020 na potrzeby Wydziału Rybactwa Departamentu Rolnictwa, Zasobów Naturalnych, Rybactwa i Rozwoju Wsi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze w 2016 roku
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego w podziale na części (3)
Dodano: 2016-06-15 - Zakup materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego - Biuro Sejmiku
Dodano: 2016-06-10 - Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Ochrony Zdrowia Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w 2016 roku
Dodano: 2016-04-18 - Wykonanie materiałów konferencyjnych, artykułów promocyjno - informacyjnych na potrzeby Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich Woj. Lubuskiego
Dodano: 2016-04-07 - Usługa promocyjna polegająca na składzie, opracowaniu graficznym, wydruku i dystrybucji tygodnika Łącznik Zielonogórski.
Dodano: 2015-11-30 - Wykonanie materiałów konferencyjnych, artykułów promocyjno-informacyjnych na potrzeby Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich woj. Lubuskiego
Dodano: 2015-09-14 - Wykonywanie materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Lubuskiego oraz dostawa do siedziby Zamawiającego w podziale na części (5)
Dodano: 2015-03-31 - Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Regionalnego Programu Operacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w 2014 roku
Dodano: 2014-12-11