Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, informacyjnych oraz konferencyjnych.

Miejski Urząd Pracy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-080 Lublin, ul. Niecała 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 466 5200 , fax. 081466 5201
  • Data zamieszczenia: 2010-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
    ul. Niecała 14
    20-080 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 466 5200, fax. 081466 5201
    REGON: 43121364700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mup.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, informacyjnych oraz konferencyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Artykuły drukowane: 1.Broszura w formie książeczki dla pracodawców, 2000 szt. 2. Broszura w formie książeczki dla bezrobotnych, 5000 szt. 3.Ulotka Klub Pracy , 2000 szt. 4.Ulotka PPZ, 2000 szt. 5. Planner na biurko, 200 szt. 6. Kalendarz trójdzielny na rok 2011, 600 szt. 7. Kalendarzyk listkowy na rok 2011, 500 szt. 8. Notes z logo MUP, 250 szt. 9. Notes Klub Pracy, 200 szt. 10. Wizytówki, 15000 szt. 11. Podkładka pod szklankę, 100 szt. 12. Torba reklamowa papierowa, 500 szt. 14. Kalendarz na biurko z logo i danymi MUP, 150 szt. 15. Koperta C4 z logo i danymi MUP, 1000 szt. 16. Ofertówka A4 z logo i danymi MUP, 2000 szt. Część II Kalendarze książkowe: 1.Kalendarz-terminarz książkowy z logo MUP, 200 szt. 2. Kalendarz-terminarz książkowy z logo MUP, 250 szt. 3. Kalendarz-terminarz książkowy z logo MUP, 300 szt. 4. Kalendarz-terminarz książkowy z logo MUP, 300 szt. 5. Organizer z logo MUP, 100 szt. 6. Kalendarz- terminarz z logo CAZ, 150 szt. Część III Materiały promocyjne: 1. Portfel męski z logo MUP, 30 szt. 2. Portfel damski z logo MUP, 30 szt. 3. Torba z logo MUP na laptopa, 10 szt. 4. Torba podróżna z logo MUP, 10 szt. 5. Magnetyczna tablica do rysowania z logo MUP, 90 szt. 6. Etui metalowe na wizytówki własne, 50 szt. 7. Etui na wizytówki ze skóry ekologicznej, 50 szt. 8. Torba reklamowa foliowa, 600 szt. 9. Metalowy klip do notatek, 100 szt. 10. Brelok z logo MUP, 100 szt. 11. Stacja pogodowa z logo MUP, 25 szt. 12. Parasolka z logo MUP, 400 szt. 13. Filizanka ze spodeczkiem z logo MUP, 100 szt. 14. Kubek z logo MUP, 200 szt. 15. Kubek izotermiczny z logo MUP, 200 szt. 16. Maskotka z logo MUP, 100 szt. 17. Cukierki reklamowe z logo MUP, 25 kg 18. Plastikowa koperta na dokumenty, 500 szt 19. Podkładka pod myszkę z logo i danymi teleadresowymi MUP, 200 szt. 20. Okładka do dyplomów, 100 szt. 21. Pendrive 4Gb z logo CAZ, 200 szt. 22. Tablica informacyjna piętrowa, 1 szt. 23. Tablica zewnętrzna, 2 szt. 24. Tabliczki wiszące, 2 szt. 25. Tabliczki na drzwi, 20 szt. Część IV Materiały konferencyjne: 1. Teczka konferencyjna, 50 szt. 2. Długopis, 50 szt. 3. Ołówek automatyczny, 50 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13. Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wadium w kwocie : Część I postępowania:800,00 zł Część II postępowania:900,00 zł. Część III postępowania:1500,00 zł. Dla części IV postępowania Zamawiający nie wymaga wadium. 13.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 03.09.2010 r. do godziny 10.00. 13.3 Wadium może być wniesione w następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 13.4 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer Bank PKO.S.A V O/Lublin76 1240 1503 1111 0010 0585 9550 Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce -tytułem- sformułowanie: -wadium w sprawie PK III 371-94/2010-. Środki powinny znaleźć się na rachunku Zamawiającego w terminie określonym w punkcie 13.2 niniejszej SIWZ. 13.5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 13.3 lit. : b), c), d), e) SIWZ musi być załączony do oferty w formie oryginału . 13.6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą. 13.7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem 13.11. 13. 8 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13.12 Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt 13.7 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13.14 Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń musi zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mup.bip.lublin.eu w zakładce Zamówienia Publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach