Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3497277 , fax. 041 3497278
- Data zamieszczenia: 2009-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5 5
25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3497277, fax. 041 3497278
REGON: 00000140700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uczelni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uczelni - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w łącznej kwocie 870,00 zł (słownie złotych: osiemset siedemdziesiąt 00/100) Wadium dla poszczególnych części wynosi: Część I: 190 zł (słownie złotych: sto dziewięćdziesiąt 00/100). Część II: 70 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt 00/100) Część III: 310 zł (słownie złotych: trzysta dziesięć 00/100) Część IV: 120 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia 00/100) Część V: 120 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia 00/100) Część VI: 60 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tzn. prowadzą działalność o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia określonym w niniejszej SIWZ, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , tzn. w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali minimum jedną dostawę (na każdą część) o charakterze i wielkości odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż: 8 000 zł - dla części I; 3 000 zł - dla części II; 13 000 zł - dla części III; 5 000 zł - dla części IV; 5 000 zł - dla części V; 2 500 zł - dla części VI. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Pzp. Spełnianie w/w warunków oceniane będzie na zasadzie metody spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert. 2) Umowa Spółki Cywilnej, jeżeli działalność prowadzona jest w takiej formie. 3) Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw (minimum jedna na każdą część) porównywalnych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty na część zamówienia wykaz powinien odnosić się do tej części, której oferta dotyczy o wartości nie mniejszej niż: 8 000 zł - dla części I; 3 000 zł - dla części II; 13 000 zł - dla części III; 5 000 zł - dla części IV; 5 000 zł - dla części V; 2 500 zł - dla części VI. 5) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik Nr 2). 6) Dowód wpłaty wadium. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg załącznika Nr 4, ze szczególnym uwzględnieniem technik wykonania i materiałów, z jakich będą wykonane materiały reklamowe.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość wykonanych materiałów reklamowych
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów reklamowych w ramach programu Góry Świętokrzyskie naszą przyszłością
Dodano: 2016-07-13 - Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych
Dodano: 2016-06-13 - Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych
Dodano: 2016-05-19 - DOSTAWA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH I ARTYKUŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH
Dodano: 2016-05-17 - Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Konferencji Naukowej pn. Dylematy polskiej polityki społeczno-gospodarczej
Dodano: 2016-04-22 - Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa artykułów promocyjnych, tzw. gadżetów
Dodano: 2016-03-08 - Dostawa artykułów promocyjnych, tzw. gadżetów
Dodano: 2016-03-01 - wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych DP/2310/16/16
Dodano: 2016-02-25 - wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych DP/2310/4/16
Dodano: 2016-02-11