Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych Centrum Aktywizacji Zawodowej Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-525 Wrocław, ul. Gliniana 20-22
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7701 600 , fax. 71 7701 633
  • Data zamieszczenia: 2010-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
    ul. Gliniana 20-22 20-22
    50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7701 600, fax. 71 7701 633
    REGON: 93211248200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.wroclaw.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych Centrum Aktywizacji Zawodowej Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych Centrum Aktywizacji Zawodowej Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:a) wykonanie materiałów promocyjnych zgodnie z wymaganiami techniczno-ilościowymi zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową (Załącznik nr 2 do SIWZ), b) sukcesywną dostawę gotowych materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy wykaz produktów oraz wymagania dotyczące nadruku na produktach określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową (Załącznik nr 2 do SIWZ). Dostarczone przez Wykonawcę produkty winny być fabrycznie nowe. Wykonawca przed przystąpieniem do produkcji docelowej artykułów objętych przedmiotem zamówienia przedstawi Zamawiającemu do akceptacji próbny egzemplarz każdego artykułu (bez produktów z pozycji 17,18,19,20 wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania projektu graficznego, uwzględniającego wszystkie wskazane przez Zamawiającego elementy, a następnie dostosowania projektu do nadruku i umieszczenia go na produktach (pełna paleta barw). Nadruki na produktach muszą być umieszczone w widocznym miejscu oraz muszą mieć rozmiar umożliwiający ich odpowiednią prezentację w kontekście funkcji promocyjnych produktu. Projekt będzie podlegał ostatecznej akceptacji Zamawiającego. Logotypy muszą być zgodne z obowiązującymi wytycznymi podanymi na stronie http://www.efs.gov.pl/Dokumenty/Lists/Dokumenty%20programowe/Attachments/129/wytyczne_04_02.pdf Logotyp Zamawiającego zostanie przekazany wybranemu w postępowaniu Wykonawcy w formie zapisu elektronicznego. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z następującym harmonogramem: a) przekazanie Zamawiającemu próbek artykułów wykonanych wg wzorów z każdego materiału promocyjnego (zwanych dalej próbkami) i ich zaopiniowanie (akceptacja) przez Zamawiającego - do 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (do 5 dni przekazanie i do 2 dni akceptacja), b) okres dokonania poprawek zgodnie z sugestiami Zamawiającego i ostatecznej akceptacji próbek - do 3 dni kalendarzowych (do 2 dni przekazanie i 1 dzień akceptacja), c) dostawa artykułów objętych zamówieniem - nie później niż do 22.12.2010r. Wszystkie artykuły w poszczególnych etapach prac wykonawczych będące przedmiotem zamówienia, Wykonawca jest obowiązany dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego. Wszystkie artykuły winny spełniać następujące kryteria: a) funkcjonalność tj. spełnia swoje przeznaczenie, b) estetyka i precyzja wykonania tj.: brak zarysowań,przebarwień,pęknięć, ewentualnych innych uszkodzeń artykułu widocznych gołym okiem (odpowiednio do rodzaju artykułu), poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane,zamocowane oraz zszyte (odpowiednio do rodzaju artykułu), graficzne elementy artykułu nie są starte, nie są rozmazane, popękane ani nie zmieniły kolorów w odniesieniu do zaakceptowanych wzorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.wroclaw.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach