Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno - szkoleniowych oraz materiałów dla uczestników usług doradczych.

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 068 4565404
  • Data zamieszczenia: 2010-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7 7
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, fax. 068 4565404
    REGON: 97077008900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno - szkoleniowych oraz materiałów dla uczestników usług doradczych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów informacyjno - szkoleniowych oraz materiałów dla uczestników usług doradczych - zwanych w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia materiałami informacyjno - szkoleniowymi, w ramach projektu systemowego pt.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący integralną część SIWZ. 3. Wykonawca opracuje projekty oraz projekty graficzne materiałów informacyjno - szkoleniowych w przypadkach wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca dostarczy materiały informacyjno - szkoleniowe określone w pkt 1 w ciągu miesiąca od dnia zawarcia umowy w miejsce wskazane przez zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy przedłożyć do akceptacji zamawiającego: 5.1. Projekty nadruków graficznych materiałów promocyjnych; 5.2. Miejsce umieszczenia logotypów. 6. Wykonawca oznaczy materiały informacyjno - szkoleniowe w sposób określony w załączniku nr 5 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na określone w załączniku nr 5 do SIWZ materiały informacyjno - szkoleniowe (pendrive, roll-up) na okres wskazany w załączniku nr 5 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Ilości materiałów informacyjno-szkoleniowych (szczegółowo opisanych w załączniku nr 5 do SIWZ): Długopis aluminiowy 800 szt., Teczki konferencyjne 800 szt., Plakaty 200 szt., Roll-up dwustronny 3 szt., Brulion format A-4 800 szt., Pendrive 750 szt., Pendrive 20 szt., Kubek 750 szt., podgrzewacz do kubków 50 szt., Zestaw do kawy 3 zestawy, Filiżanka ze spodkiem 200 szt., Bluzy polarowe 140 szt., Koszulki T-shirt (damskie) 65 szt., Koszulka polo- męskie 50 szt., Wizytownik 60 szt., Torba lniana 60 szt.,Torba na dokumenty 60 szt., Segregator 80 szt., Kubek termiczny 65 szt., Podkładka żelowa z ruchomą podkładką pod mysz i nadgarstek 50 szt., Komplet piśmienniczy 60 szt., Kurtka przeciw deszczowa 75 szt., Długopis aluminiowy 600 szt., Brulion 600 szt., Teczka 600 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach