Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych Miasta Suwałk z logotypem Pogodne Suwałki i z herbem Miasta Suwałk przeznaczonych na cele promocyjne Miasta Suwałk w 2015 roku - 4 części

Miasto Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5628000 , fax. 087 5628098
  • Data zamieszczenia: 2015-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
    ul. Mickiewicza 1 1
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5628000, fax. 087 5628098
    REGON: 79067103000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych Miasta Suwałk z logotypem Pogodne Suwałki i z herbem Miasta Suwałk przeznaczonych na cele promocyjne Miasta Suwałk w 2015 roku - 4 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych Miasta Suwałk z logotypem Pogodne Suwałki i z herbem Miasta Suwałk przeznaczonych na cele promocyjne Miasta Suwałk w 2015 roku. Część 1 - Materiały informacyjno - promocyjne z logotypem Pogodne Suwałki Część 2 - Maskotka Miasta Suwałk - Miś UśMich Część 3 - Pakiet materiałów biurowych z herbem Miasta Suwałk Część 4 - Zestawy upominkowe dekorowane kamieniami jubilerskimi 2.Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3 i 2.4 do SIWZ, załączniku nr 16 (prototyp maskotki miasta Misia UśMicha). Materiały informacyjno - promocyjne przeznaczone na cele promocyjne Miasta Suwałk muszą zawierać logo miasta Pogodne Suwałki w trzech kolorach, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Tożsamości Wizualnej Miasta Suwałki stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. W przypadku materiałów biurowych, powinny one zawierać hasło: Prezydent Miasta Suwałk oraz herb Miasta Suwałk - wzór herbu Miasta Suwałk stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. 3.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek transport i rozładunek dostarczonych materiałów w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. 4.Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 5.Dostarczony przedmiot umowy ma być nowy, nie może nosić śladów używania, wolny od wad, nie może być przedmiotem praw osób trzecich i spełniać parametry określone w SIWZ. Termin nowe oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 6.Użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzach cenowych nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3 i 2.4 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości Część 1 - 500,00 (słownie: pięćset złotych) Część 2 - 150,00 (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) Część 3 - 150,00 (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) Część 4 - 300,00 (słownie: trzysta złotych) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r poz.1804). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215 w terminie do dnia 19.03.2015 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach - oryginały - składa się w Urzędzie Miejskim w Wydziale Finansowym, w pokoju nr 148, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki przed upływem terminu składania ofert.. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach