Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych

Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Akademicka 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2155953 , fax. 086 2156601
  • Data zamieszczenia: 2012-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
    ul. Akademicka 14 14
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2155953, fax. 086 2156601
    REGON: 45120274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa: Zadanie 1: Zestawu promocyjnego na potrzeby projektu Zaprogramuj swoją przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: - długopis - 200 szt. - pendrive`a - 200 szt. - notes - 200 szt. - torba ekologiczna na zakupy - 200 szt. Zadanie 2: materiałów informacyjno - promocyjnych w ramach programu LLP Erasmus: - zestaw piśmienny typ 1 - 25 zestawów - zestaw piśmienny typ 2 - 25 zestawów - zestaw piśmienny typ 3 - 25 zestawów - długopis typ 1 - szt. 50 - długopis typ 2 - szt. 250 - zestaw piśmienny typ 4 - 10 zestawów - zestaw piśmienny typ 5 - 10 zestawów - brelok - szt. 100 Zadanie 3: druków przewodnika: Study Guide 2012/2013 na potrzeby programu LLP Erasmus - szt. 150 Zadanie 4: zaproszeń na potrzeby PWSIP w Łomży - szt. 500 Zadanie 5: materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby projektu Pielęgniarstwo i Kosmetologia - studia ze środków UE: - teczka na dokumenty - szt. 130 - teczka konferencyjna - szt. 130 - notes bloczek A5 - szt. 130 - pen driver - szt. 130 - długopis metalowy - szt. 200 - zawieszka z szelką i metalowym kółkiem - szt. 200 Zadanie 6: druków ścisłego zarachowania: - dyplom I st. - szt. 250 - dyplom II st. - szt. 200 - odpis dyplomu I st. - szt. 800 - odpis dyplomu II st. - szt. 250 - odpis dyplomu I st. do akt - szt. 400 - odpis dyplomu II st. do akt - szt. 200 - opis dyplomu I st. w j. ang. - szt. 100 - odpis dyplomu II st. w j. ang. - szt. 150 - legitymacje - szt. 800 - gilosz (papier do suplementu) - szt. 8000 - okładka do suplementu - szt. 300 Zadanie 7: materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby projektu Rozwój infrastruktury Uczelni wraz z halą laboratoryjną do nowoczesnego przetwórstwa rolno-spożywczego: - system wystawienniczy typu roll-up - szt. 1 - kalendarz ścienny trójdzielny na rok 2013 - szt. 120 - kalendarz książkowy A5 na rok 2013 - szt. 120 Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsip.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach