Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa materiałów i gadżetów promocyjno - informacyjno - edukacyjnych oraz świadczenie usług graficznych

Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, ul. T. Kościuszki 15B
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 740 02 95 , fax. 62 720 90 94
  • Data zamieszczenia: 2015-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Spółka z o.o.
    ul. T. Kościuszki 15B 15B
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 740 02 95, fax. 62 720 90 94
    REGON: 25161891000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jfpk.jarocin.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa materiałów i gadżetów promocyjno - informacyjno - edukacyjnych oraz świadczenie usług graficznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów i gadżetów promocyjno - informacyjno - edukacyjnych oraz świadczenie innych usług związanych z bieżącą działalnością Zamawiającego. 2. Zamówienie dotyczące wykonania i dostawy materiałów i gadżetów promocyjno - informacyjno - edukacyjnych dofinansowane jest ze środków unijnych w ramach projektu pn. Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Jarocin realizowanego przez spółkę gminną Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie. W związku z powyższym wszystkie materiały i gadżety promocyjno - informacyjno - edukacyjne muszą zawierać zaprojektowany przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia nowy logotyp Zakładu Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie oraz być oznakowane zgodnie z wymaganiami UE dotyczącymi przedsięwzięć realizowanych z programu POIiŚ na lata 2007 - 2013. 4. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo przedstawić projekt oznaczenia materiałów i gadżetów promocyjno - informacyjno - edukacyjnych do akceptacji Zamawiającego. Dodatkowo w terminie 24h od momentu zaakceptowania projektu gadżetu, w którym logotyp wykonany jest w technice haft (koc, ręcznik bawełniany, koszulka polo damska i męska), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu próbkę danego gadżetu. Wykonawca musi otrzymać akceptację Zamawiającego przed produkcją materiałów i gadżetów promocyjno - informacyjno - edukacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do znakowania materiałów i gadżetów promocyjno - informacyjno - edukacyjnych z zachowaniem pełnej kolorystyki oznaczeń flagi Unii Europejskiej, funduszu operacyjnego oraz nowego logotypu ZGO Sp. z o.o. w Jarocinie. Dopuszcza się wszelkiego rodzaju techniki druku jeżeli są wodoodporne z wyjątkiem oklejania (naklejki, znaczki, itp.). Dopuszcza się także oznaczenie monochromatyczne tylko i wyłącznie w przypadku oznaczenia wykonanego techniką graweru oraz wypalania/tłoczenia. 5. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 1) Zaprojektowanie nowego logotypu Zakładu Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie (wykonanie maskotki ZGO, litery blokowe, roll-upy, banery). 2) Przygotowanie materiałów promocyjno - informacyjnych (projekt, druk, dostawa plakatów, zaproszeń). 3) Przygotowanie materiałów edukacyjnych (projekt, druk, dostawa ulotek, broszur, plakatów, magnetyczna ścianka łukowa). 4) Przygotowanie materiałów i gadżetów promocyjno - informacyjnych (projekt, druk, dostawa). 5) Współpraca z Zamawiającym przy nagrywaniu materiałów video (ujęcia z lotu ptaka). 6) Przygotowanie filmu promocyjno-reklamowego. 7) Wykonanie materiałów reklamujących Zamawiającego (koszulki polo, billboardy). 8) Obsługa graficzna Zamawiającego. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 9 do SIWZ. 7. WAŻNE!!! Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy, bez żadnych kosztów i opłat ze strony Zamawiającego w przypadku, gdy w wyniku przetargu nr ZGO/ZP/2/2015 na Kontrakt 4b: Kampania informacyjno - promocyjna ZZO oferta Zamawiającego nie zostanie uznana za najkorzystniejszą i nie dojdzie do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia pomiędzy Zamawiającym a Zakładem Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP). Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: a) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: 61 1090 1131 0000 0001 0268 7712 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na wykonanie i dostawę materiałów i gadżetów promocyjno - informacyjno - edukacyjnych oraz świadczenie usług graficznych. b) Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale w siedzibie Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny. c) Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny. 4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium 5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5.5. W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp. 6. Utrata wadium 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jfpk.jarocin.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach