Małopolska Organizacja Turystyczna ogłasza przetarg
- Adres: 31-150 Kraków, ul. Rynek Kleparski
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 124 211 604 , fax. 124 211 604
- Data zamieszczenia: 2020-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Małopolska Organizacja Turystyczna
ul. Rynek Kleparski 4
31-150 Kraków, woj. małopolskie
tel. 124 211 604, fax. 124 211 604
REGON: 35637285200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla potrzeb projektu pn.: „Utrzymanie Trwałości i Rozwój Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej MSIT w latach 2018 – 2020” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wykonania i dostarczenia gadżetów promocyjnych dla potrzeb projektu pn.: „Utrzymanie Trwałości i Rozwój Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej MSIT, w latach 2018 - 2020”, w łącznym nakładzie 106 000 sztuk gadżetów promocyjnych, w tym: 50 000 sztuk długopisów, 50 000 sztuk zakładek magnetycznych do książek i 6 000 sztuk chust wielofunkcyjnych typu buff. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: 1) Formularz oferty sporządzone na podstawie wzorów stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4) Oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do IDW, o braku podstaw do wykluczenia, 5) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW wraz z dowodami określającymi, czy usługi te zostały wykonane należycie, oraz w odniesieniu do usług ujętych w załączniku nr 3 do IDW i dowodów innych podmiotów, udostępniających wiedzę i doświadczenie, pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzone w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 3a do IDW, lub inny dowód stanowiący podstawę do korzystania z wiedzy i doświadczenia innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia, 6) Próbki wyszczególnione w pkt 9 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla potrzeb Projektu pn.: „Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej w latach 2023-2024."
Dodano: 2023-11-08 - Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży
Dodano: 2023-05-12 - Zakup, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa
Dodano: 2023-05-11 - Dostawa sprzętu i materiałów na potrzeby oddziałów COVID
Dodano: 2021-04-27 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy materiałów reklamowych i promocyjnych z logo UJ w podziale na 3 części
Dodano: 2021-03-10 - Zaprojektowanie, wykonanie i dystrybucja tablic, certyfikatów dla jednostek POZ w ramach projektu „Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Budżetu Państwa
Dodano: 2021-02-24 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy materiałów reklamowych i promocyjnych z logo UJ w podziale na 11 części
Dodano: 2021-01-19 - Usługa produkcji i dostawa gadżetów z serii „Dziedzictwo na bogato” – produkcja i dostawa koszulek
Dodano: 2021-01-08 - Zaprojektowanie, wykonanie i dystrybucja tablic, certyfikatów dla jednostek POZ w ramach projektu „Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Budżetu Państwa.
Dodano: 2020-12-29 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy materiałów reklamowych i promocyjnych z logo UJ w podziale na 3 części
Dodano: 2020-12-23