Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych

Urząd Miasta Marki ogłasza przetarg

  • Adres: 05270 Marki, al. J. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7811003 wew. 660 , fax. 7811378
  • Data zamieszczenia: 2018-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Marki
    al. J. Piłsudskiego 95
    05270 Marki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7811003 wew. 660, fax. 7811378
    REGON: 52600900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.marki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych wraz z opakowaniem. Na materiałach promocyjnych oraz ich opakowaniach znajdować się będą następujące oznakowania : a) herb Miasta Marki, b) logo Marki włącz się, c) Pan Cegiełka. Załącznik nr 1 do SIWZ, zawiera wzory logotypów. Szczegółowe informacje o logotypach znajdują się na stronie zamawiającego pod adresem: http://www.marki.pl/www/tag-herb Obowiązki wykonawcy dotyczące każdej części: 1. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbek następujących pozycji:  – poz. 1, 3, 10, 20, 24, 34, 36, 41, 46, 58; 2. Zamawiający wymaga podania nazwy handlowej/typu/modelu/nazwy producenta oraz szczegółowego opisu wraz z fotografiami przedmiotu zamówienia. 1) Opis techniczny powinien odnosić się do oferowanego asortymentu i zawierać jego rzeczywiste dane. Jako fotografie/rysunki zamawiający traktować będzie także ilustracje z katalogów lub wydruk z katalogu umieszczonego na stronie internetowej z zaznaczeniem przedmiotów zamówienia, jakie wykonawca oferuje w postępowaniu. W przypadku braku takiego katalogu oraz w odniesieniu do przedmiotów zamówienia niewystępujących w katalogach konieczne jest dołączenie szczegółowego opisu wszystkich pozycji z podaniem producentów. Opis powinien zawierać minimum dane umożliwiające ocenę zamawiającemu, czy dany przedmiot spełnia wymogi SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania umowy próbek z nadrukami wszystkich rodzajów gadżetów (bez dodatkowego wynagrodzenia), stanowiących przedmiot umowy (tzn. po 1 sztuce każdego rodzaju gadżetu). 4. Zamawiający w terminie 2 dni roboczych od dnia doręczenia przez wykonawcę próbek z nadrukiem, o których mowa w pkt. 3, dokona ich zatwierdzenia lub zgłosi poprawki lub modyfikacje. 5. W przypadku wniesienia przez zamawiającego poprawek lub modyfikacji, wykonawca uwzględni je w dalszej realizacji umowy oraz przedstawi zamawiającemu w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia poprawek lub modyfikacji – poprawione próbki gadżetów z nadrukami. 6. Zatwierdzenie przez zamawiającego próbek gadżetów promocyjnych, o którym mowa w pkt. 3, według procedury określonej powyżej, nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy, ani jej nie ogranicza. 7. Wykonawca po dokonaniu nadruku na materiałach wskazanych przez zamawiającego zapewni opakowanie materiałów w sposób pozwalający na zabezpieczenie ich przed czynnikami zewnętrznymi (w szczególności: kurz, wilgoć, wstrząsy, etc.). Nieodpowiednie zapakowanie materiałów będzie stanowić nienależyte wykonanie umowy. Koszt opakowania będzie wliczony w cenę przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiającemu przysługuje prawo do zwiększenia bądź zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji, pod warunkiem nie przekroczenia wartości brutto umowy. 9. Realizacja zamówienia musi być zgodna z załącznikiem nr 1 do umowy oraz wytycznymi zamawiającego. 10. Przedmiot umowy będzie dostarczany partiami, wniesiony i rozładowany do siedziby zamawiającego lub w inne miejsce wskazane przez zamawiającego, w godzinach pracy zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Przy formach pieniężnych wpłacanych przelewem za termin wniesienia wadium uznaje się termin wpływu na rachunek zamawiającego nr 13 8015 0004 0190 5915 2021 0008 z adnotacją „wadium – wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych”. 4. Skuteczne wniesienie wadium wnoszonego w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Przy wyborze formy pieniężnej wadium kopia dowodu dokonania wpłaty wadium przelewem musi znajdować się w kopercie z ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia, o którym mowa w pkt. 2, do oferty musi być dołączony oryginał dokumentu ustanawiającego wadium na okres związania ofertą. Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w przez zamawiającego: a) opis i fotografie zaoferowanego asortymentu zawierających potwierdzenie spełnienia wymagań dotyczących minimalnych parametrów określonych w SIWZ wraz z podaniem producenta, parametrów o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia – rozdział VI SIWZ. UWAGA! Zamawiający wymaga aby załączone fotografie były wykonane w wersji kolorowej. 2. Próbki oferowanych pozycji asortymentowych: – poz. 1, 3, 10, 20, 24, 34, 36, 41, 46, 58; 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach