Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa fabrycznie nowego statku inspekcyjnego wraz z wyposażeniem techniczno – eksploatacyjnym.

Urząd Żeglugi Śródlądowej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, Łuczańska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 874 285 651 , fax. 874 285 651
  • Data zamieszczenia: 2018-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Żeglugi Śródlądowej
    Łuczańska 5
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 874 285 651, fax. 874 285 651
    REGON: 68699000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.giz.uzs.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa fabrycznie nowego statku inspekcyjnego wraz z wyposażeniem techniczno – eksploatacyjnym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa fabrycznie nowego statku inspekcyjnego (nie prototypowego) wraz z wyposażeniem techniczno – eksploatacyjnym oraz przyczepą podłodziową (szt. 1) o parametrach i właściwościach określonych szczegółowo w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a) Dostawa statku do siedziby Zamawiającego (Giżycko, miejsce do ustalenia) b) Przeszkolenie użytkowników, c) Serwis gwarancyjny 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 4 do SIWZ – specyfikacja techniczna. 5. Wykonawca wykona cały przedmiot zamówienia zgodnie z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej zmianami wynikającymi z odpowiedzi udzielonych Wykonawcom, wzorem umowy, aktualną wiedzą techniczną oraz obwiązującymi przepisami, w oparciu o w/w materiał wyjściowy. 6. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia oraz uzyskanie informacji, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub wykonanie przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszelkie koszty wynikające z wymagań określonych w SIWZ i umowie na podstawie własnych kalkulacji i szacunków, a w szczególności koszty materiałów, transport, rozładunku, próby na wodzie, stanowiących przedmiot zamówienia. W przypadku wątpliwości przyjmuje się, że Wykonawca podejmie się wszelkich prac (zadań) niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. 8. Wymagania określone w art. 29 ust. 3a Pzp. - Przedmiot zamówienia nie obejmuje czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty wg wzoru, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. b) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ - W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. c) oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ - W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. d) specyfikacja techniczna wypełniona przez Wykonawcę – załącznik nr 5 do SIWZ, e) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 2 Ustawy, dotyczące poważnego naruszenia obowiązków zawodowych w sposób zawiniony, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych - W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W/w dokument należy złożyć w oryginale. f) stosowne pełnomocnictwo(a) (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, g) dokumenty typu foldery i opisy, katalogi, szkice, rysunki, potwierdzające parametry techniczne sprzętu. Dla umożliwienia Zamawiającemu weryfikacji udzielonych odpowiedzi odnośnie spełnienia warunków granicznych należy dołączyć do oferty materiały opisowe pochodzące od producenta: oryginalne ulotki, katalogi, opisy przedmiotu zamówienia, dokumentację techniczną oferowanego sprzętu/ przedmiotu zamówienia, instrukcje obsługi itp. Stosowne materiały opisowe pochodzące od producenta należy załączyć w oryginale lub jako kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem. h) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; wzór przykładowego zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 7 do SIWZ - Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. i) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane), j) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną