Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa druków na potrzeby procesu dydaktycznego i druków pomocniczych z podziałem na części.

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3497277 , fax. 41 3497278
  • Data zamieszczenia: 2012-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
    ul. Żeromskiego 5 5
    25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3497277, fax. 41 3497278
    REGON: 00000140700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa druków na potrzeby procesu dydaktycznego i druków pomocniczych z podziałem na części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w części I jest USŁUGA POLEGAJĄCA NA WYKONANIU I DOSTAWIE DRUKÓW NA POTRZEBY PROCESU DYDAKTYCZNEGO I DRUKÓW POMOCNICZYCH . Zestawienie zamawianych druków, ich rodzaj i ilości dot. przedmiotu zamówienia dla części I zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia w części II jest ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE WZORU ORAZ WYKONANIE I DOSTARCZENIE ZAPROJEKTOWANYCH I ZATWIERDZONYCH DRUKÓW na potrzeby procesu dydaktycznego. Ich rodzaj oraz ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Podobnie jak w części I wykonawca zobowiązany jest, przy realizacji zamówienia opisanego dla cz. II, do stosowania wytycznych zawartych w Rozporządzeniach MNiSW
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dla części I Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 1 000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych, 00/100) przelewem na konto zamawiającego podane poniżej. Dla części II Warunkiem udziału w postepowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 1.800,00 (słownie jeden tysiąc osiemset zł) przelewem na konto Zamawiającego podane poniżej. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert zgodnie z art. 45 ust 3. Ustawy Pzp. Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww kwotę na konto Zamawiającego UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH Bank Handlowy Warszawie S.A. Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208. Na dowodzie przelewu należy wpisać Wadium . Znak sprawy DP/2310/102/12, Wykonanie i dostawa druków oraz nr części w której wykonawca bierze udział. Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach