Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3497277 , fax. 41 3497278
- Data zamieszczenia: 2013-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5 5
25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3497277, fax. 41 3497278
REGON: 00000140700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE I DOSTAWA DRUKÓW NA POTRZEBY PROCESU DYDAKTYCZNEGO. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest WYKONANIE I DOSTAWA DRUKÓW NA POTRZEBY PROCESU DYDAKTYCZNEGO. Zestawienie zamawianych druków, ich rodzaj i ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Godło Uczelni dla określonych dokumentów dostępny jest na stronie Uczelni www.ujk.edu.pl . Wzory dokumentów na podstawie których wykonawca zobowiązany będzie wykonać niektóre druki stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest, przy realizacji zamówienia, do stosowania wytycznych zawartych w Rozporządzeniach MNiSW oraz w Uchwale Senatu UJK, zamieszczonych poniżej. WZORY DRUKÓW OKREŚLAJĄ NASTĘPUJĄCE AKTY PRAWNE: 1.Rozporządzenie MNiSW z dnia 01 września 2011 roku w sprawie tytułów zawodo-wych nadawanych absolwentom studiów, warunków wydawania oraz niezbędnych elementów dyplomów ukończenia studiów i świadectw ukończenia studiów pody-plomowych oraz wzoru suplementu do dyplomu ( Dz. U z 2011 r. Nr 196,poz. 1167). 2.Rozporządzenie MNiSW z dnia 14 września 2011 roku w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz. U z 2011 r Nr 201, poz.1188). 3.Rozporządzenie MNiSW z dnia 05 października 2011 roku w sprawie studiów dok-toranckich oraz stypendiów doktorskich (Dz. U. z 2011 r Nr 225, poz. 1351). 4. Uchwała Nr 137/2012 Senatu UJK w Kielcach z dnia 27 października 2012, zmieniająca uchwałę nr 44/2012 Senatu UJK w Kielcach z dnia 31maja 2012 w sprawie zatwier-dzenia wzorów druków - stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zaznacza, że podane ilości są wielkościami orientacyjnymi, podanymi w celu ułatwienia określenia ceny oferty, i mogą ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w trakcie trwania umowy, w ramach zamówień wzajemnie się bilansujących w kwocie umowy. Zmniejszenie nakładu, czy też rezygnacja z wykonania niektórych pozycji druków nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony wybranego do realizacji Wykonawcy. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego zawartych w załącznikach do niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji wzorów druków, w szczególności w przypadku zmian przepisów prawa określających wygląd i treść druków objętych zamówieniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych, 00/100) . Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę na konto Zamawiającego: Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318 Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium - Znak sprawy DP/2310/55/13, Wykonanie i dostawa druków. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z art. 45 ust 3. Ustawy Pzp. Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk i dostawa dwóch wydań biuletynu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Obserwator Świętokrzyski
Dodano: 2016-05-25 - Usługa druku i dostawy folderu Świętokrzyskie Największe Atrakcje
Dodano: 2016-03-01 - OPRACOWANIE GRAFICZNE, DRUK I DOSTAWA BIULETYNU INFORMACYJNEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO NA LATA 2014-2020 URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W KIELCACH
Dodano: 2016-02-19 - Usługa druku magazynu informacyjnego Nasz Region - Świętokrzyski Informator Samorządowy
Dodano: 2015-12-07 - SKŁAD, ŁAMANIE I DRUK MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH WRAZ Z DOSTAWĄ DLA SIECI PUNKTÓW INFORMACYJNYCH FUNDUSZY EUROPEJSKICH W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM
Dodano: 2015-11-17 - USŁUGA OPRACOWANIA GRAFICZNEGO, DRUKU I DOSTAWY BIULETYNU INFORMACYJNEGO
Dodano: 2015-08-13 - USŁUGA DRUKU I DOSTAWY RAPORTÓW Z BADAŃ
Dodano: 2015-07-29 - USŁUGA DRUKU I DOSTAWY INFORMATORA BRANŻOWEGO
Dodano: 2015-06-23 - USŁUGA DRUKU I DOSTAWY BIULETYNU I WYDAWNICTWA DLA URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W KIELCACH
Dodano: 2015-06-02 - Usługa składu, łamania, naświetlania i druku magazynu informacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach pod tytułem: Nasz Region - Świętokrzyski Informator Samorządowy
Dodano: 2014-12-16