Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3497277 , fax. 41 3497278
- Data zamieszczenia: 2013-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5 5
25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3497277, fax. 41 3497278
REGON: 00000140700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa druków na potrzeby procesu dydaktycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest WYKONANIE I DOSTAWA DRUKÓW NA POTRZEBY PROCESU DYDAKTYCZNEGO. Zestawienie zamawianych druków, ich rodzaj i ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest, przy realizacji zamówienia , do stosowania wytycznych zawartych w Rozporządzeniach MNiSW zamieszczonych poniżej. WZORY DRUKÓW OKREŚLAJĄ NASTĘPUJĄCE AKTY PRAWNE: 1.Rozporządzenie MNiSW z dnia 14 września 2011 roku w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz. U z 2011 r Nr 201, poz.1188). 2.Rozporządzenie MNiSW z dnia 05 października 2011 roku w sprawie studiów doktoranckich oraz stypendiów doktorskich (Dz. U. z 2011 r Nr 225, poz. 1351). Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa druków na potrzeby procesu dydaktycznego (DP/2310/36/16)
Dodano: 2016-05-11 - USŁUGA DRUKU I DOSTAWY ALBUMU I MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH
Dodano: 2015-06-25 - Wykonanie i dostawa druków DP/2310/17/15
Dodano: 2015-03-02 - Doposażenie bazy dydaktycznej oddziałów przedszkolnych w gminie Bieliny w ramach projektu pn. Wsparcie na starcie - polepszenie warunków funkcjonowania oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w gminie Bieliny
Dodano: 2015-02-19 - OPRACOWANIE PROJEKTU GRAFICZNEGO ORAZ WYKONANIE KART ŚWIĄTECZNYCH NA POTRZEBY URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
Dodano: 2015-02-04 - Usługa polegająca na wykonaniu i dostawie druków na potrzeby procesu dydaktycznego i druków pomocniczych
Dodano: 2014-05-30 - dostawa literatury do czytelni wydziałowej
Dodano: 2014-04-28 - Dostawa literatury DP/2310/216/13
Dodano: 2013-11-25 - dostawa książek DP/2310/194/13
Dodano: 2013-10-24 - Dostawa książek DP/2310/153/13
Dodano: 2013-09-09