Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa biurowych materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji „Projektu” POPT.03.01.00-00-0001/15

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 814 663 000 , fax. 814 663 001
  • Data zamieszczenia: 2016-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1
    20109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 814 663 000, fax. 814 663 001
    REGON: 43101951400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa biurowych materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji „Projektu” POPT.03.01.00-00-0001/15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie oraz dostawa przez Wykonawcę biurowych materiałów promocyjnych dla Zamawiającego w tym: 1.1. przedstawienie Zamawiającemu prototypów biurowych materiałów promocyjnych wykonywanych w ramach umowy; 1.2. wykonanie biurowych materiałów promocyjnych po akceptacji przez Zamawiającego przedłożonych prototypów; 1.3. dostawa biurowych materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane. 2. Dostawa obejmuje następujące biurowe materiały promocyjne: 2.1. Metalowy długopis dotykowy – 300 szt., 2.2. Metalowy długopis - 1000 szt., 2.3. Pendrive w kształcie karty kredytowej – 150 szt. 2.4. Pendrive metalowy z dwoma wtyczkami – 200 szt., 2.5. Kalendarz osobisty (książkowy) 2017 – 200 szt., 2.6. Kalendarz osobisty (książkowy) 2018 – 200 szt., 2.7. Notatnik A5 – 300 szt., 2.8. Teczka konferencyjna A4 - 200 szt., 2.9. Teczka typu obwoluta – 300 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach