Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w II połowie 2018 roku z podziałem na części

Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61714 Poznań, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 626 70 80 , fax. 61 626 70 81
  • Data zamieszczenia: 2018-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
    al. Niepodległości 34
    61714 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 626 70 80, fax. 61 626 70 81
    REGON: 63125781600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w II połowie 2018 roku z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu z podziałem na części: Część nr I Obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Rolnictwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4A do SIWZ. Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbek produktów wskazanych w poz. 1,2, 3, 4, 5, 6 tabeli (załącznika nr 4A do SIWZ) w celu potwierdzenia zgodności oferty z treścią SIWZ. Załączone do oferty próbki będą oceniane w kryterium jakościowym pod kątem i na warunkach opisanych w rozdziale XIII SIWZ Wymagane próbki stanowią treść oferty i nie będą podlegać uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust 3 ustawy Pzp. Nie załączenie do oferty wymaganych próbek lub załączenie próbek niezgodnych z treścią SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. Próbki będą Stanowic punkt odniesienia przy odbiorze przez Zamawiającego przedmiotu umowy (co do tożsamości asortymentu). Część nr II DR i BO Obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Rolnictwa oraz Biura Organizacyjnego Obchodów 100. Rocznicy Wybuchu Powstania Wielkopolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4B do SIWZ. Część nr III GM, KS Obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych dla Gabinetu Marszałka oraz Kancelarii Sejmiku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4C do SIWZ. Część nr IV BO Obejmuje zakup i dostawę toreb bawełnianych na potrzeby Biura Organizacyjnego Obchodów 100. Rocznicy Wybuchu Powstania Wielkopolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4D do SIWZ. Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbki torby w celu potwierdzenia zgodności oferty z treścią SIWZ. Załączona do oferty próbka będzie oceniana w kryterium jakościowym, pod kątem i na warunkach opisanych w rozdziale XIII SIWZ. Wymagana próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Nie załączenie do oferty próbki lub załączenie próbki niezgodnej z treścią SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. Próbki będą Stanowic punkt odniesienia przy odbiorze przez Zamawiającego przedmiotu umowy (co do tożsamości asortymentu). Część nr V DSR, BIWW Obejmuje zakup i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Środowiska oraz Biura Informacyjnego Województwa Wielkopolskiego w Brukseli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4E do SIWZ. Część nr VI Obejmuje wykonanie i dostawę roll-upów oraz ścianek tekstylnych dla departamentów UMWW w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4F do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Formularz ofertowy zgodny z zał. nr 1 do SIWZ, (składany wraz z ofertą); 2 Formularz cenowy zgodny z załącznikiem nr 5 do SIWZ (składany wraz z ofertą); 3 dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych (składane wraz z ofertą); 4 Próbki produktów (dotyczy części I i części IV zmówienia) (składane wraz z ofertą). 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 2B do SIWZ (Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach