Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2017 roku

Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61714 Poznań, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 626 70 80 , fax. 61 626 70 81
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
    al. Niepodległości 34
    61714 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 626 70 80, fax. 61 626 70 81
    REGON: 63125781600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2017 roku z podziałem na części. Zakres zamówienia obejmuje: produkty, umiejscowienie projektów graficznych logo oraz innych oznaczeń na zamawianych artykułach promocyjnych. Część I banery roll-up: obejmuje wykonanie i dostawę roll-upów oraz banerów dla departamentów oraz biur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4A do SIWZ. Część II DT DI KS DR: obejmuje wykonanie i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Transportu, Departamentu Infrastruktury, Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Kancelarii Sejmiku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4B do SIWZ. Część III GM: obejmuje wykonanie i dostawę artykułów promocyjnych dla Gabinetu Marszałka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4C do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane artykuły odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ (opisowi przedmiotu zamówienia) Wykonawca winien załączyć do oferty po jednej próbce artykułów odpowiadającym opisowi przedmiotu zamówienia. Próbki nie muszą zawierać elementów graficznych wymaganych przez Zamawiającego. Przedstawione próbki co do: technologii wykonania, parametrów technicznych, cech jakościowych takich jak trwałość, precyzja wykonania, estetyka, będą stanowiły wzorzec odniesienia dla produktów dostarczonych przez Wykonawcę do umowy. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia zawiera zapis o wariantach kolorystycznych, wystarczy, iż Wykonawca przedstawi jeden wariant kolorystyczny dla każdego artykułu. (Złożenie próbek artykułów będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona) Część IV DSR; obejmuje wykonanie i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Środowiska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4D do SIWZ. Część V DE obejmuje wykonanie i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Edukacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4E do SIWZ. Część VI DZ: obejmuje wykonanie i dostawę artykułów promocyjnych dla Departamentu Zdrowia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4F do SIWZ. Wszystkie części zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Poznaniu. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części, bądź na dowolnie wybraną część lub kilka części. Dla pozostałych części zamówienia innych niż część III Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą kolorowych, czytelnych wydruków fotografii produktów, które dostarczy Zamawiającemu, wraz ze wskazanym opisem, potwierdzonym przez Wykonawcę (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, odpowiednim dla danej części). Wydruki te będą stanowiły treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości Dla części I, II i IV zamówienia: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium Dla części III zamówienia: 1 000,00zł (słownie: tysiąc złotych 00/100) Dla części V zamówienia: 500,00zł (słownie: pięćset złotych 00/100) Dla części VI zamówienia: 1 000,00zł (słownie: tysiąc złotych 00/100) wniesionym przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), c) formularz cenowy wraz z zestawieniem kolorowych wydruków fotografii produktów wraz ze wskazanym opisem, potwierdzonym przez Wykonawcę, który służy do zaprezentowania treści oferty (stanowi treść oferty) i nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ustawy. (zgodny z załącznikiem nr 6 do SIWZ, odpowiednim dla danej części), d) próbki wszystkich artykułów promocyjnych w zakresie części III, w celu potwierdzenia że oferowane artykuły odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w SIWZ. Złożenie próbek artykułów będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona; e) dokument potwierdzający wniesienie wadium (dla poszczególnych części)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach