Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego ogłasza przetarg
- Adres: 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 834 05 14 , fax. 834 76 65
- Data zamieszczenia: 2012-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
ul. Marymoncka 34 34
00-968 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 834 05 14, fax. 834 76 65
REGON: 00032783000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: awf.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych (materiały biurowe i odzież). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych. (CPV: 22462000-6, 39294100-0): 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2A, 2B do SIWZ, oraz Księga Identyfikacji Wizualnej Projektu zwanej w dalszej części SIWZ KIWP 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących częściach: Cz. I - Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych - materiały biurowe. Cz II - Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych - odzież. 4. Dostawa artykułów będzie realizowana transportem Wykonawcy i na jego koszt. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia artykułów promocyjnych w miejsce wskazane przez Zamawiającego w Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie, ul. Marymoncka 34, Warszawa. 6. Projekt nadruku, jego wielkość oraz umiejscowienie Zamawiający ustalać będzie z Wykonawcą każdorazowo. Każda pozycja zamówienia będzie wymagać akceptacji Zamawiającego potwierdzonej protokołem akceptacji i przekazaniem wzoru dla danej pozycji zamówienia. Kolorystyka wszystkich pozycji zamówienia wymaga pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego i przekazania mu wzornika 7. Artykuły promocyjne zawierać będą logo POIG, logo Unii Europejskiej, logo NCBKF, logo Zamawiającego według projektu Zamawiającego. 8. Projekty graficzne oraz wykorzystanie logo POIG, logo Unii Europejskiej, logo NCBKF oraz logo Zamawiającego muszą być zgodne z wytycznymi Księgi Identyfikacji Wizualnej Projektu. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- produkcja toreb /Teraz czytam/
Dodano: 2016-07-27 - Promocja polskich szkół leśnych Ministra Środowiska w ramach współpracy międzynarodowej 2016 - dostawa materiałów promocyjnych
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie materiałów reklamowych z logo MSWiA
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa artykułów reklamowych (gadżetów) z logotypami w dwóch częściach
Dodano: 2016-07-20 - usługa korekty i redakcji tekstów w trzech częściach
Dodano: 2016-07-20 - Zakup materiałów promocyjno - biurowych w ramach 4 zadań, nr 157/BF/16/RŁ
Dodano: 2016-07-08 - Wykonanie, druk i dostawa materiałów promocyjnych, w ramach działań informacyjno-promocyjnych VIII osi priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury PO IiŚ 2014-2020 oraz Programu Promowanie różnorodności kulturowej i artystycznej w ramach europejskiego dziedzictwa kulturowego MF EOG na lata 2009-2014 oraz Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego w ramach MF EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa artykułów reklamowych z logotypami w 3 częściach
Dodano: 2016-06-16 - Druk materiałów promocyjnych Kultury Dostępnej i Platformy Kultury
Dodano: 2016-06-03 - Usługa w postaci wykonania wraz z dostawą materiałów reklamowych opatrzonych logo
Dodano: 2016-05-13