Fundacja "Fundusz Współpracy" DZP ogłasza przetarg
- Adres: 00-444 Warszawa, ul. Górnośląska 4a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 450 97 63 , fax. 0-22 450 99 10, 450 98 03
- Data zamieszczenia: 2009-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundacja "Fundusz Współpracy" DZP
ul. Górnośląska 4a 4a
00-444 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 450 97 63, fax. 0-22 450 99 10, 450 98 03
REGON: 00217976000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cofund.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostarczenie oprogramowania: portalu internetowego, serwisu intranetowego, systemu zarządzania zawartością oraz katalogu elektronicznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia będzie zaprojektowanie i wdrożenie portalu WWW, wdrożenie serwisu intranetowego, wdrożenie systemu zarządzania zawartością (CMS) oraz wdrożenie katalogu elektronicznego dla projektu (zwanego dalej projektem KRK) pt. Opracowanie bilansu kwalifikacji i kompetencji dostępnych na rynku pracy w Polsce oraz modelu Krajowych Ram Kwalifikacji, wdrażanego w ramach III Priorytetu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.4, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724130008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych zamówień) b1) dla części I : minimum 4 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością nie mniejszej niż 30 000 zł brutto (trzydzieści tysięcy zł brutto) każde. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, Zamawiający uzna zamówienie, którego przedmiotem jednocześnie było: wykonanie portalu WWW, serwisu intranetowego, systemu zarządzania zawartością, portal musiał spełniać założenia dostępności dla osób niepełnosprawnych - standard WCAG 2.0. b2) dla części II : minimum 4 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością nie mniejszej niż 15 000 zł brutto (piętnaście tysięcy zł brutto) każde. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, Zamawiający uzna zamówienie, którego przedmiotem było: wykonanie oprogramowania bibliotecznego zgodnego z polską normą PN-N-01152 lub równoważne c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) każdy z Wykonawców musi spełniać warunki opisane w pkt 1. poz. d) , b) przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunek opisany w pkt 1. poz., a), b1) lub b2) i c) . 3. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt 1. poz. b1) lub b2), Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz wykonanych, zamówień , w zakresie szczegółowo opisanym w pkt 1 pkt b1) lub b2) Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione zamówienia zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 5 W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokument wymieniony w pkt 3 winien być złożony odrębnie przez każdego z nich. Dokumenty wymienione w pkt 1 i 2 winny być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców i podpisane przez tego z Wykonawców, który został upoważniony do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 6 Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem powinno być dokonane na każdej zapisanej stronie. 7 Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, 8 Dokument, o których mowa w pkt 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium techniczne
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cofund.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest wykonanie projektu graficznego i funkcjonalnego nowej wersji serwisu Culture.pl z zachowaniem istniejących treści wraz z architekturą informacji oraz nową koncepcją wizualno-kreatywną.
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie, wykonanie oraz utrzymanie (wraz z Serwisem Gwarancyjnym) Witryny - Portalu internetowego stanowiącego platformę komunikacyjną pomiędzy wybitnymi sportowcami, a dziećmi i młodzieżą w wieku przedszkolnym i szkolnym, ponadgimnazjalnym, akademickim i ich rodzinami oraz wychowankami domów dziecka i ośrodków wychowawczych
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Miejskiego Portalu Informacyjnego
Dodano: 2016-06-24 - Stworzenie i wdrożenie strony internetowej Muzykoteka Szkolna Numer postępowania: NInA_PN_1_2016
Dodano: 2016-03-30 - wykonanie serwisu internetowego Instytucji Pośredniczącej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Dodano: 2015-10-21 - Utrzymanie i rozwój Systemu NINATEKA. Nr postępowania NInA_PN_8_2015
Dodano: 2015-10-15 - Wykonanie serwisu internetowego Instytucji Pośredniczącej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Dodano: 2015-09-01 - Utworzenie dokumentacji wykonawczej oraz modelu funkcjonowania Portalu Informacyjnego Urzędu m.st. Warszawy
Dodano: 2015-08-24 - Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie strony internetowej Ministerstwa Środowiska, strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Ministerstwa Środowiska i strony intranetowej MŚ oraz świadczenie gwarancji, usługi wsparcia i prac rozwojowych
Dodano: 2015-08-10 - Zaprojektowanie, opracowanie i wdrożenie serwisu internetowego dla Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej, znak postępowania BRPS/ZP06/2015
Dodano: 2015-07-03