Przetargi.pl
Wykonanie i dostarczenie opracowania pn. „Analiza potencjału inwestycyjnego województwa lubuskiego” w ramach projektu pn. „Standardy obsługi inwestora w województwie lubuskim”.

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 684 565 404
  • Data zamieszczenia: 2020-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, fax. 684 565 404
    REGON: 97077008900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostarczenie opracowania pn. „Analiza potencjału inwestycyjnego województwa lubuskiego” w ramach projektu pn. „Standardy obsługi inwestora w województwie lubuskim”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wykonanie i dostarczenie opracowania pn. „Analiza potencjału inwestycyjnego województwa lubuskiego” w ramach projektu pn. „Standardy obsługi inwestora w województwie lubuskim”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73300000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” – zgodnie z załącznikiem nr 2 i 2a do SIWZ. 2. „Koncepcja metody badawczej i organizacji procesu badawczego” sporządzona zgodnie z wymaganiami SIWZ, na podstawie której Zamawiający dokona oceny w ramach kryterium określonego w rozdziale XXVII ust. 2. 3. „Projekt scenariusza wywiadu pogłębionego” sporządzony zgodnie z wymaganiami SIWZ, na podstawie którego Zamawiający dokona oceny w ramach kryterium określonego w rozdziale XXVII ust. 2b). UWAGA: Niezłożenie wraz z ofertą „Koncepcji metody badawczej i organizacji procesu badawczego” oraz „Projektu scenariusza wywiadu pogłębionego” nie będzie podlegało uzupełnieniu, zaś oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z zapisami SIWZ na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 4. Pisemne zobowiązanie - zgodnie z załącznikiem 6 do SIWZ – jeżeli dotyczy. 5. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 6. Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „Tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4. W przypadku braku wykazania (złożenia uzasadnienia w terminie składania ofert), iż zastrzeżone dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, zamawiający uzna, iż nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania ich poufności i dane te staną się jawne od momentu otwarcia ofert. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach