Gmina Miejska Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7468129, 7468277 , fax. 076 7468287
- Data zamieszczenia: 2013-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubin
ul. Kilińskiego 10 10
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 076 7468129, 7468277, fax. 076 7468287
REGON: 39064753500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostarczenie kart plastikowych zbliżeniowych oraz rozbudowa systemu sprzedaży biletów okresowych dla komunikacji miejskiej w Lubinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie 10 000 szt. ( słownie: dziesięć tysięcy sztuk ) kart plastikowych zbliżeniowych typu Mifare Plus do wykonywania biletów okresowych komunikacji miejskiej w Lubinie oraz dostarczenie i rozbudowę systemu sprzedaży biletów okresowych dla komunikacji miejskiej w Lubinie o jeden punkt przedłużania ważności biletów ( w tym instalacja oraz uruchomienie sprzętu i oprogramowania ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301620002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UM / AZ / PN - 100/12 Dostawa blankietów elektronicznej legitymacji studenckiej, elektronicznej legitymacji doktoranta i elektronicznej legitymacji pracowniczej
Dodano: 2012-10-23 - Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę kart mikroprocesorowych
Dodano: 2012-07-05 - Dostawa kart mikroprocesorowych w ramach potrzeb Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2011-04-11 - Dostawa blankietów elektronicznej legitymacji studenckiej (ELS)
Dodano: 2009-06-30