Przetargi.pl
Wykonanie i dostarczenie biblioteki modeli obiektów systemu symulacji linii kolejowej - postępowanie o nr 521/09/2009

Politechnika Warszawska Wydział Transportu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-662 Warszawa, ul. Koszykowa 75
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 234-73-11 , fax. 022 621-56-87
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska Wydział Transportu
    ul. Koszykowa 75 75
    00-662 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 234-73-11, fax. 022 621-56-87
    REGON: 00000155400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostarczenie biblioteki modeli obiektów systemu symulacji linii kolejowej - postępowanie o nr 521/09/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie biblioteki modeli obiektów systemu symulacji linii kolejowej Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwa etapy: Etap 1 polegający na: Wykonaniu oprogramowania tworzącego bibliotekę modeli i klas obiektów dla systemu pozwalającego na określanie parametrów ekonomicznych związanych z użytkowaniem linii kolejowej. Oprogramowanie i architektura zamawianej biblioteki musi być zgodna z koncepcją architektury języka C# dla wersji 2.0 platformy Microsoft Net Framework. Dla kodów źródłowych powinien być utworzony projekt który w całości może być obsługiwany przez środowisko MS Visual Studio 2005. Modele zawarte w zamawianej bibliotece będą używane do budowy modelu nominalnego (fizycznego) linii kolejowej małoobciążonej i muszą spełniać wymagania określone w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Maksymalny termin na wykonanie Etapu 1 (zwany dalej CZASEM REALIZACJI) jest wyznaczony na 15 grudnia 2009 roku i Etap 2 określany jako Asysta techniczna dla wykonanych w Etapie 1 biblioteki modeli (w skrócie dalej jako ASYSTA TECHNICZNA) polegający na: - udzielaniu konsultacji i sprawowaniu nadzoru w okresie wdrażania biblioteki modeli, w zależności od wskazań Zamawiającego, - usuwaniu błędów wykrytych w trakcie używania biblioteki - wprowadzaniu drobnych zmian wynikających np. z uwag użytkowników lub dostępności nowych danych - dokumentowaniu wprowadzonych zmian Minimalny okres trwania ASYSTY TECHNICZNEJ wynosi 180 dni i jest liczony od daty podpisania protokołu odbioru Etapu 1 przedmiotu zamówienia. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Wydziału Transportu przy ul. Koszykowej 75 w Warszawie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722124618
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych 2.Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. 4.Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tzn. musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował prace odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tzn: a)zrealizował co najmniej trzy prace w wyniku których opracowano oprogramowanie typu Windows Forms z wykorzystaniem języka C# i platformy Microsoft Net Framework 2.0 i zawierające moduły współpracujące z bazą danych; b)zrealizował co najmniej jedną pracę dotyczącą transportu szynowego; c)wykonał co najmniej jedną usługę badawczą dla jednostki badawczo-rozwojowej lub uczelni wyższej. 5.Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. że: a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zespołem, w skład którego wchodzi co najmniej 6 osób, w tym: - Kierownik Zespołu, posiadający min. tytuł doktora nauk technicznych w zakresie informatyki, robotyki lub pokrewnym i doświadczenie kierowania min. dwoma projektami w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania; - Ekspert Wiodący, posiadający min. tytuł doktora nauk technicznych, który uczestniczył w wykonaniu trzech projektów w ramach których opracowano oprogramowanie typu Windows Forms w języku C# . - min. 2 członków zespołu z tytułem magistra w zakresie nauk informatycznych, robotyki lub pokrewnych b)Posiada odpowiednie narzędzia informatyczne do realizacji zamówienia. 6.Wykonawca który w chwili składania oferty, nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest do załączenia do oferty kopii pisemnego zobowiązania innego podmiotu/ów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. 7.Z treści kopii zobowiązania, poświadczonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, musi bezspornie wynikać, że wymieniony Podmiot udostępni Wykonawcy potencjał techniczny i osoby, opisane w punkcie 5., niezbędne do wykonania zamówienia. 8.Sposób oceny - na podstawie złożonych dokumentów: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 do Formularza oferty opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wypełniony załącznik nr 2 (wykaz doświadczenia) do Formularza oferty opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia potwierdzający spełnienie warunków opisanych w punkcie 4. warunków udziału w postępowaniu. 4) Wypełniony załącznik nr 2A do Formularza oferty opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia potwierdzający, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, potwierdzające spełnienie warunków, o którym mowa w punkcie 5.a) Opisu warunków udziału w postępowaniu 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ASYSTA TECHNICZNA, tzn: czas wykonywania Etapu 2 przedmiotu zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach