Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg
- Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
- Data zamieszczenia: 2019-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
ul. Żeromskiego 29
01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
REGON: 15259663000430 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie i dostarczenie 4 rodzajów wyrobów tekstylnych dla dzieci z logotypami, w tym: 700 sztuk dwustronnych poduszek w kształcie słonia, 500 sztuk kostek sensorycznych, 150 sztuk zestawów poduszki wraz z kocykiem dwustronnym z maskotką w kształcie słonia, 340 sztuk kocyków dwustronnych z maskotką w kształcie słonia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na wykonaniu i dostarczeniu 4 rodzajów wyrobów tekstylnych dla dzieci z logotypami, w tym: 700 sztuk dwustronnych poduszek w kształcie słonia, 500 sztuk kostek sensorycznych, 150 sztuk zestawów poduszki wraz z kocykiem dwustronnym z maskotką w kształcie słonia, 340 sztuk kocyków dwustronnych z maskotką w kształcie słonia, zwanymi dalej przedmiotem umowy. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 2. W ramach usługi Wykonawca dostarczy przedmiot umowy, bez wad i w sposób zabezpieczony przed uszkodzeniem do Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, ul. S. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, piętro II, pok. 259-261. 3. Termin realizacji umowy: do 80 dni od dnia podpisania umowy, nastąpi w trzech turach: 1) I tura (500 sztuk dwustronnych poduszek w kształcie słonia) w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy, 2) II tura (200 sztuk dwustronnych poduszek w kształcie słonia, 250 sztuk kostek sensorycznych, 50 sztuk zestawów poduszki wraz z kocykiem dwustronnym z maskotką w kształcie słonia, 140 sztuk kocyków dwustronnych z maskotką w kształcie słonia) w terminie do 50 dni od dnia podpisania umowy, 3) III tura (250 sztuk kostek sensorycznych, 100 sztuk zestawów poduszki wraz z kocykiem dwustronnym z maskotką w kształcie słonia, 200 sztuk kocyków dwustronnych z maskotką w kształcie słonia) w terminie do 80 dni od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 4 do Ogłoszenia. Po przeprowadzonej licytacji elektronicznej, Wykonawca, który będzie jej zwycięzcą zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu formularz cenowy z cenami jednostkowymi brutto za poszczególne tury zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym zał. Nr 2 do Ogłoszenia. 2. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu: Jeżeli wniosek, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/by działające na podstawie pełnomocnictwa, do wniosku należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku nie dopełnienia powyższego, powyższe będzie skutkowało nie dopuszczeniem Wykonawcy do udziału w licytacji elektronicznej. Poprzez analogię, jeżeli osobą uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie trwania licytacji elektronicznej będzie osoba działająca na podstawie pełnomocnictwa, albo inna osoba niż podpisująca wniosek (np. tylko jeden członek zarządu w przypadku wieloosobowej reprezentacji), należy dołączyć do wniosku albo najpóźniej na dzień przed dniem, w którym ma zostać przeprowadzona licytacja należy złożyć - pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, z którego wynikać będzie prawo do składania ofert w trakcie licytacji elektronicznej. W przypadku nie dopełnienia powyższego, tj. w sytuacji gdy najpóźniej na dzień przed dniem, w którym ma zostać przeprowadzona licytacja, nie zostanie złożone pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, Wykonawca nie zostanie dopuszczony do udziału w licytacji elektronicznej. W przypadku nie dopełnienia powyższego, powyższe będzie skutkowało nie dopuszczeniem Wykonawców do udziału w licytacji elektronicznej. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji należy załączyć dokument/y potwierdzający/e, że osoba podpisująca wniosek i inne dokumenty lub oświadczenia lub udzielająca pełnomocnictwa - jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa - była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnego/ych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp. 3. Zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Pzp: Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu albo do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie powinien być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. W przypadku złożenia wspólnego wniosku, w formularzu wniosku pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 4)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Żaden z Wykonawców składających wspólnie wniosek, nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 oraz w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w sekcji III – pkt 3) Ogłoszenia oraz dokumenty określone w sekcji III.5 Ogłoszenia, składają wszyscy Wykonawcy składający wspólny wniosek - każdy z nich.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla WCEO w 2024 r.
Dodano: 2024-05-02 - Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, AEZ/S-033/2024
Dodano: 2024-03-26 - Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla Wydziału Promocji i Sportu Urzędu Miasta Płocka.
Dodano: 2024-03-22 - Przedmiotem zamówienia są dostawy jednorazowe i sukcesywne gadżetów reklamowych z umieszczonymi logotypami Polskiego Radia S.A. oraz jego jednostek
Dodano: 2024-03-06 - Dostawa materiałów reklamowych
Dodano: 2023-12-13 - Zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla WBH w 2023 r
Dodano: 2023-12-04 - Materiały promocyjne i reprezentacyjne na potrzeby Agencji
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa materiałów promocyjnych dla Ośrodka Rozwoju Edukacji w Warszawie
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa i oznaczenie materiałów promocyjnych w ramach projektu „Mazowiecki program przygotowania szkół, nauczycieli i uczniów do nauczania zdalnego"
Dodano: 2023-10-30 - Dostawa materiałów reklamowych
Dodano: 2023-10-27