Przetargi.pl
WYKONANIE I DOSTARCZANIE WSZYSTKICH RODZAJÓW TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POWIATU GRÓJECKIEGO

Starostwo Powiatowe w Grójcu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, ul. Piłsudskiego 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6651100 , fax. 048 6704414
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Grójcu
    ul. Piłsudskiego 59 59
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6651100, fax. 048 6704414
    REGON: 67022282000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE I DOSTARCZANIE WSZYSTKICH RODZAJÓW TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POWIATU GRÓJECKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie i dostarczanie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Grójcu. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. Z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2002 r. Nr 133 poz. 1123 z późn. zm.) Zamówienia składane będą sukcesywnie według potrzeb, dostawa tablic do siedziby zamawiającego w ciągu 4 dni roboczych od złożenia zamówienia. Termin dostarczenia wtórników tablic rejestracyjnych : 2 dni robocze.-Zamówienie obejmuje: tablice samochodowe, jednorzędowe - tablice samochodowe, dwurzędowe- wtórnik tablic samochodowych jednorzędowych - wtórnik tablic samochodowych, dwurzędowych- tablice samochodowe, tymczasowe, jednorzędowe - tablice samochodowe, tymczasowe, dwurzędowe - tablice motocyklowe, ciągnikowe, - wtórnik tablic motocyklowych i ciągnikowych- tablice motocyklowe, ciągnikowe tymczasowe- tablice motorowerowe - wtórnik tablic motorowerowych - tablice motorowerowe tymczasowe- tablice samochodowe, jednorzędowe zabytkowe- wtórnik tablic samochodowych, jednorzędowych zabytkowych- tablice samochodowe dwurzędowe zabytkowe - wtórnik tablic samochodowych, dwurzędowych zabytkowych - tablice motocyklowe zabytkowe - wtórnik tablic motocyklowych zabytkowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 285200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 10 000,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają aktualne zezwolenie właściwego marszałka na produkcję tablic rejestracyjnych wymagane przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. Z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) - posiadają aktualny certyfikat na wszystkie rodzaje tablic z wyjątkiem tablic dyplomatycznych wydany przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej: - 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonanie i dostarczanie wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych o wartości min. 450 tys. zł każda, wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania poparte dokumentami potwierdzającymi wykonanie tych usług należycie 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności nie mniejszą niż 200 000 zł 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług (sporządzony według wzoru załączonego do SIWZ - zał. nr 2), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia (sporządzony według wzoru załączonego do SIWZ - zał. nr 3) 4) W przypadku gdy w wykazie opisanym w pkt. 3 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował - obowiązany jest do wykazu dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5) Aktualne zezwolenie właściwego Marszałka na produkcję tablic rejestracyjnych wymagane przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruch drogowym (tekst jednolity Dz. U. Z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.). 6) Certyfikat uprawnionego podmiotu potwierdzający zgodność oferowanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2002 r. Nr 133, poz. 1123 z późn. zm.).. 7) Oświadczenie z art. 22 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 1 8) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności nie mniejszą niż 200 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrojec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach