Zespół Ekonomiczno-Admnistracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu ogłasza przetarg
- Adres: 32-590 Libiąż, ul. Paderewskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 32 6271841, 32 6165028 , fax. 32 6271841, 32 6165028
- Data zamieszczenia: 2019-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Admnistracyjny Szkół i Przedszkoli w Libiążu
ul. Paderewskiego 2
32-590 Libiąż, woj. małopolskie
tel. 32 6271841, 32 6165028, fax. 32 6271841, 32 6165028
REGON: 12304395900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeasip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie hali łukowej nad boiskiem wielofunkcyjnym przy Zespole Szkół w Żarkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania p.n.: Wykonanie hali łukowej nad boiskiem wielofunkcyjnym przy Zespole Szkół w Żarkach. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) zasilanie; 2) rozdzielnice elektryczne; 3) montaż opraw oświetleniowych; 4) montaż osprzętu elektrycznego; 5) instalację odgromową, uziom otokowy; 6) monitoring zewnętrzny; 7) roboty rozbiórkowe, odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej; 8) roboty ziemne; 9) budowę hali łukowej; 10) zewnętrzną instalację gazową; 11) wewnętrzną instalację gazową. Szczegółowy zakres robót określają: przedmiary robót - załącznik nr 9 cz. I, nr 9 cz. II, nr 9 cz. III do SIWZ oraz załącznik nr 10 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Miejsce wykonania zamówienia: Zespół Szkół w Żarkach, ul. Astronautów 3, 32-593 Żarki. W każdym przypadku gdy zamawiający podaje materiał lub urządzenie z podaniem znaku towarowego, patentu lub producenta należy uznać, iż jest to materiał lub urządzenie wzorcowe. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów lub urządzeń niż podane w załączonej dokumentacji (równoważnych). Zamawiający musi wówczas wyrazić zgodę na zastosowanie materiałów lub urządzeń na podstawie dokumentów uwiarygodniających korzystniejsze parametry oraz materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do tych, które w dokumentacji technicznej zostały opisane poprzez wskazanie nazwy producenta lub znaku handlowego (akceptacja zamawiającego nastąpi po przedłożeniu dokumentów potwierdzających zachowanie parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji). Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych; wymóg nie dotyczy m. in. osób kierujących budową, sprawujących nadzór, dostawców materiałów budowlanych, przedstawicieli producenta urządzeń;w trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów; przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności; w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale 7 pkt 7.1 ppkt 7.1.1. i 7.1.2., (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ); pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich – pisemne zobowiązanie tych podmiotów (załącznik nr 4 do SIWZ). 7.4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,,Remont drogi na Wzgórze Wawelskie od ul. Kanoniczej do Bramy Herbowej wzdłuż muru cegiełkowego oraz od Bramy ... pełna nazwa zamówienia znajduje się w sekcji IX pn.: "Pozostałe Informacje "
Dodano: 2024-02-03 - wykonanie remontu przegród zewnętrznych w budynku użytkowanym przez Warsztat Terapii Zajęciowej „Muminki” we Wrocławiu Fundacji im. Brata Alberta
Dodano: 2023-12-17 - wykonanie remontu przegród zewnętrznych w budynku użytkowanym przez Warsztat Terapii Zajęciowej „Wspólnota” we Wrocławiu Fundacji im. Brata Alberta
Dodano: 2023-12-17 - Modernizacja i ulepszenie pomieszczeń na parterze budynku „B” przy ul. św. Łazarza 14
Dodano: 2023-10-19 - Remont schodów północnych do budynku D-13 AGH w Krakowie - KC-zp.272-562/23
Dodano: 2023-09-27 - Remont i adaptacja pomieszczeń w budynku DS17 Arkadia przy ul. Tokarskiego 6 w Krakowie na pomieszczenia socjalne - KC-zp.272-495/23
Dodano: 2023-09-15 - „Przebudowa ul. Ks. Nowaka w Roczynach ” w ramach zadania pn.: Przebudowa dróg i parkingów gminnych na terenie Gminy Andrychów
Dodano: 2022-11-23 - „Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Jurków, Tymowa, Tworkowa”
Dodano: 2021-02-22 - przebudowa i remont kapitalny Domu Studenckiego DS-11 Bonus przy ul. Budryka 5 w Krakowie - KC-zp.272-431/20
Dodano: 2021-02-10 - Remont dachu wraz z robotami towarzyszącymi oraz wymianą instalacji odgromowej na budynku użytkowym przy ul. Spółdzielców 9 w Krakowie
Dodano: 2021-01-27