Przetargi.pl
Wykonanie grubowarstwowego chemoutwardzalnego oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Zabrze

Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Piastowska 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 277 68 00 , fax. 32 277 68 01
  • Data zamieszczenia: 2015-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej
    ul. Piastowska 11 11
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 32 277 68 00, fax. 32 277 68 01
    REGON: 24278353000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdii.zabrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie grubowarstwowego chemoutwardzalnego oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Zabrze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu grubowarstwowego chemoutwardzalnego oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Zabrze. Oznakowanie poziome musi być wykonywane zgodnie z wytycznymi Załącznika nr 2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.03 r. - szczegółowe warunki techniczne dla znaków drogowych poziomych i warunki ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z 2003 r. z późn. zm.), oraz wytycznymi podanymi w części IV SIWZ. Zakres prac związanych z oznakowaniem poziomym dróg obejmuje w szczególności wykonywanie linii segregacyjnych i krawędziowych, przejść dla pieszych, strzałek i innych symboli metodą grubowarstwową chemoutwardzalną, oraz usuwanie oznakowania cienkowarstwowego i grubowarstwowego (metodą wskazaną przez Zamawiającego). Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia następujące rodzaje i orientacyjne (szacunkowe) ilości prac do wykonania: wykonanie linii segregacyjnych i krawędziowych (od P-1a do P-7d)-600 m2, wykonanie strzałek i symboli (od P-8a do P-9b oraz od P-12 do P-25, P20 i P-24) -600 m2, wykonanie przejść dla pieszych, przejazdów dla rowerzystów (P-10, P-11) - 300 m2, wykonanie oznakowania barwnego (np. przejść dla pieszych, przejazdów dla rowerzystów, ikon znaków drogowych)- 200 m2, wykonanie linii akustycznych - 50m2, usuwanie oznakowania cienkowarstwowego-100 m2, usuwanie oznakowania grubowarstwowego- 100 m2. Podane ilości prac są orientacyjne (szacunkowe), co oznacza, że ich faktyczne ilości mogą odbiegać od założeń, gdyż zlecanie prac odbywać się będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie harmonogramu prac przekazanego przez Zamawiającego i pisemnych zleceń. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych i odebranych prac danego rodzaju i cen jednostkowych podanych w Załączniku A.Oferta, do wysokości łącznej ceny ofertowej brutto. Rozliczenie prac następować będzie w oparciu o wypełnioną tabelę obmiaru prac zaakceptowaną przez osobę nadzorującą, której wzór stanowi załącznik do umowy. Tabelę obmiaru należy przesyłać w formacie arkusza kalkulacyjnego, po każdym zakończonym zakresie prac wyszczególnionym w harmonogramie przekazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienie pełnej dyspozycyjności i zdolności do realizacji zamówienia wg wskazań Zamawiającego oraz do zagwarantowania wydajności pracy co najmniej 100 m2 oznakowania na dobę. Zaoferowana przez Wykonawcę wydajność będzie stanowiła jedno z kryteriów oceny ofert, punktowane wg wskazań SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Część V SIWZ - wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 PLN, (słownie: dwa tysiące złotych) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: poziom wydajności na dobę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zabrze.magistrat.pl/engine//bip/%20487/95?o=tp1&e=s|95
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach