Przetargi.pl
Wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych na terenie Powiatu Bełchatowskiego

Starostwo Powiatowe w Bełchatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul.Pabianicka 17/19
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 6358600, 6358679 , fax. 0-44 6358617
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie
    ul.Pabianicka 17/19 17/19
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 0-44 6358600, 6358679, fax. 0-44 6358617
    REGON: 59065387700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych na terenie Powiatu Bełchatowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem opracowania jest : Pomiar w terenie działek zalesionych. Wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej Opracowaniu podlega 31 działek o pow. łącznej 72,9075 ha , położonych w 4 gminach (gmina Zelów , Kleszczów, Drużbice , Bełchatów), 14 obrębach , 20 jednostkach rejestrowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742730003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy; nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz upoważnienie Wojewody Łódzkiego do wykonywania czynności technicznych w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów na terenie województwa łódzkiego ; Udzielą minimum 3 lata gwarancji . Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do oferty metodą : spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykaz dokumentów: V.1.1 Formularz ofertowy na załączonym druku właściwie podpisany. V.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. V.1.3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert lub oświadczenie oferenta. V.1.4Oświadczenie wykonawcy dotyczące postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, na załączonym druku /załącznik nr 1 do formularza oferty/. V.1.5 wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru /załącznik nr 2 do formularza oferty/. V.1.6 kserokopii uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne V.1.7 kserokopii upoważnienia Wojewody Łódzkiego do wykonywania czynności technicznych z zakresu klasyfikacji gruntów na terenie województwa łódzkiego V.1.8 oświadczenia Wykonawcy , że złoży projekt klasyfikacji po kontroli wykonanej przez upoważnionego inspektora ds. klasyfikacji gruntów wg wzoru /załącznik nr 3 do formularza oferty / V.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt V 1.2 - V.1.3, - składa inne dokumenty, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605, z 2008 r. nr 188 poz. 1155).Dopuszcza się kserokopię dokumentów poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza składanie korespondencji za pomocą faksu. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania faksu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/powiatziemski/belchatow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach