Nadleśnictwo Narol ogłasza przetarg
- Adres: 37-610 Narol, ul. Bohaterów Września 1939 roku 38
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6317020 , fax. 016 6317020
- Data zamieszczenia: 2011-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Narol
ul. Bohaterów Września 1939 roku 38 38
37-610 Narol, woj. podkarpackie
tel. 016 6317020, fax. 016 6317020
REGON: 65001672700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosno.lasy.gov.pl/narol
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie geodezyjnych prac przygotowawczych do sporządzenia projektu planu urządzenia lasu Nadleśnictwa Narol na lata 2013 - 2022 wraz z bieżącą aktualizacją ewidencji gruntów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie geodezyjnych prac przygotowawczych do sporządzenia projektu planu urządzenia lasu Nadleśnictwa Narol na lata 2013 - 2022 wraz z bieżącą aktualizacją ewidencji gruntów. Zakres opracowania: Aktualizacja Leśnej Mapy Numerycznej ( LMN ) w zakresie warstw punktów i obiektów podstawowych oraz danych ewidencyjnych do bazy Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP), aktualizacja ewidencji gruntów i budynków (EGiB) o zmiany wynikające z wykonanej aktualizacji LMN, pozyskanie danych źródłowych do aktualizacji LMN i EGiB z zakresu prac terenowych obejmujących oznakowanie granic zewnętrznych gruntów PGL w trybie określonym obowiązującymi przepisami. W/w zakres prac obejmuje: 1. Bieżące sukcesywne pozyskiwanie materiałów geodezyjnych z zasobu PODGiK obejmujących: zaktualizowane numeryczne bazy działek i użytków obiektów po modernizacji ewidencji gruntów i budynków, zaktualizowane wypisy z rejestru gruntów, dane geodezyjne z jednostkowych operatów z pomiaru i ustalenia granic oraz aktualizacji użytków - do aktualizacji bazy geometrycznej LMN oraz bazy SILP. 2. Prowadzenie nadzoru merytorycznego wykonawcy projektu Planu Urządzenia Lasu (PUL) w trakcie realizowanych modernizacji EGiB poprzez sprawdzenie bazy roboczej modernizowanego obrębu z LMN i bazą ewidencyjną SILP i jego udział z przedstawicielem Nadleśnictwa w wyłożeniu projektów operatu opisowo kartograficznego. 3. Aktualizację LMN i danych ewidencyjnych do bazy SILP oraz sporządzenie i bieżącą aktualizację zestawienia powierzchni gruntów Nadleśnictwa. 4. Aktualizację EGiB w zakresie użytków - prace kameralne. 5. Aktualizację EGiB w zakresie użytków - prace terenowe. 6. Opracowania do celów prawnych - mapa uzupełniająca, obejmujące zmianę granic działek wewnątrz kompleksów leśnych PGL (przesunięte linie oddziałowe) - prace terenowe. 7. Opracowania do celów prawnych: mapa uzupełniająca, podziały nieruchomości - obejmujące zmiany granic działek wewnątrz kompleksów leśnych PGL pomiędzy gruntami Nadleśnictwa a drogami publicznymi i wodami państwowymi - prace terenowe. 8. Aktualizację ksiąg wieczystych gruntów Nadleśnictwa w zakresie rozbieżności z danymi EGiB oraz zmian wynikających z wykonywania niniejszych prac przygotowawczych do PUL. 9. Pozyskanie danych źródłowych do aktualizacji LMN i EGiB w zakresie granic zewnętrznych, obejmujących oznakowanie granic gruntów PGL w trybie obowiązujących przepisów dla działek ewidencyjnych wymienionych w tabeli ramowych wytycznych do wykonania prac stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 10. Sporządzenie zestawienia zmian w stanie posiadania Nadleśnictwa za okres 2003 - 2012. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713550001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 . Oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: - wadium o wartości: 4 000 zł. (słownie cztery tysiące złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Lubaczów 47102042870000280200614925 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7.15 - 15.15. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 13.07.2011 r. do godz. 1000. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: - wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, - gdy zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert, 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu wadium zwrócono, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_narol/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych.
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie modernizacji szczegółowej osnowy poziomej i wysokościowej części powiatu niżańskiego obejmującego: Miasto i Gminę Nisko (bez obrębu: Racławice, Wolina i Nowa Wieś), Miasto i Gminę Ulanów (bez obrębu Bieliniec) oraz Gminę Jeżowe - inwentaryzacja, projekt i realizacja.
Dodano: 2016-06-23 - Usługi w zakresie wykonania opracowań geodezyjno - kartograficznych.
Dodano: 2016-06-22 - Usługi w zakresie wykonania opracowań geodezyjno - kartograficznych
Dodano: 2016-03-24 - Wykonanie diagnostyki stanu nawierzchni drogowej polegającej na rejestracji i automatycznej ocenie wizualnej uszkodzeń nawierzchni na sieci dróg krajowych na terenie Oddziału GDDKiA w Rzeszowie
Dodano: 2015-08-03 - Podział działek pod budowę ul. Mościckiego - boczna i ul. Saperów w Dębicy
Dodano: 2015-06-11 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej do celów regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne
Dodano: 2015-05-26 - Świadczenie usług geodezyjnych i wyceny nieruchomości na potrzeby Gminy Miasta Dębica w roku 2015
Dodano: 2015-03-02 - Modernizacja i dostosowanie szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej do przepisów Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych wraz z przeliczeniem osnowy pomiarowej i operatów technicznych do celów prawnych w oparciu o zmodernizowaną osnowę na terenie Powiatu Krośnieńskiego
Dodano: 2014-07-17 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych powiatu leżajskiego, woj. podkarpackie: Część nr 1 - obręb Kolonia Polska i obręb Kulno położone w gminie Kuryłówka Część nr 2 - obręb Sarzyna położona w gminie Nowa Sarzyna
Dodano: 2014-05-14