Przetargi.pl
Wykonanie folderów promocyjnych w ramach projektu pn. Odlotowa Polska Wschodnia

Gmina Krosno ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 47 43 312 , fax. 13 47 43 312
  • Data zamieszczenia: 2012-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno
    ul. Lwowska 28a 28a
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 47 43 312, fax. 13 47 43 312
    REGON: 00052698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie folderów promocyjnych w ramach projektu pn. Odlotowa Polska Wschodnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie folderu w czterech wersjach językowych, promującego partnerów realizujących projekt Odlotowa Polska Wschodnia, współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013. Projekt realizuje Miasto Krosno w partnerstwie z Miastami Chełm oraz Ełk. Jego celem jest zbudowanie trwałej platformy współpracy regionów Polski Wschodniej obejmujących miasta Chełm, Ełk oraz Krosno, zainteresowanych tworzeniem polityki rozwoju w oparciu o sektor lotniczy, w celu wzrostu zainteresowania ofertą gospodarczą Polski Wschodniej. Cele szczegółowe projektu obejmują: - zwiększenie atrakcyjności inwestycyjnej regionów, - zwiększenie atrakcyjności turystycznej regionów w oparciu o turystykę lotniczą, - nawiązanie współpracy przez ośrodki akademickie z regionów z przedstawicielami branży lotniczej (podjęcie stałej współpracy środowisk naukowego i biznesowego). Folder, będący przedmiotem zamówienia, powinien zawierać informacje o każdym z partnerów, w tym szczególnie informacje dotyczące rozwoju lotnictwa, ofert inwestycyjnych i możliwości uprawiania turystyki, ze szczególnym uwzględnieniem turystyki lotniczej. Foldery będą skierowane do inwestorów oraz turystów, głównie do osób związanych z branżą lotniczą lub zainteresowanych lotnictwem. Folder będzie miał formę kartonowego etui, w którym będą umieszczone 3 części odpowiadające poszczególnym miastom. Do zadań wykonawcy należy: 1) Redakcja i opracowanie tekstów folderu na podstawie materiału informacyjnego dostarczonego przez Zamawiającego. Dla każdej z 3 części folderu, wykonawca opracuje koncepcję redakcyjną do zatwierdzenia przez Zamawiającego. 2) Tłumaczenie tekstu folderu na języki: angielski, niemiecki i francuski przez tłumacza przysięgłego (tłumaczenie zwykłe). 3) Opracowanie 3 koncepcji graficznych (layout) folderu, z których Zamawiający wybierze jedną do realizacji. 4) Opracowanie projektu graficznego folderu z wykorzystaniem fotografii dostarczonych przez Zamawiającego oraz własnych materiałów graficznych wykonawcy. Wykonawca na potrzeby opracowania folderu wykona lub zakupi do 30 zdjęć, przedstawiających wszystkie trzy miasta realizujące projekt. Folder należy opracować z uwzględnieniem obowiązujących Zasad promocji projektów dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013. 5) Druk folderu (etui wraz z 3 częściami - wkładkami, osobna dla każdego miasta) o parametrach: - wersja angielska - 5000 egzemplarzy, wersja polska - 2500 egz., wersja niemiecka -1500 egz., wersja francuska - 1000 egz., - format etui: 210x210 mm, format 3 części wewnętrznych (wkładek): 205x205 mm, - liczba stron: 52 (etui - 4 strony, 3 części folderu - 3 x 16 stron), - etui: pełen kolor, druk dwustronny, folia matowa, część zewnętrzna (przód i tył) pokryta lakierem UV wybiórczo oraz lakierem UV3D (do 100 cm2), - 3 części folderu (wkładki): pełen kolor, druk dwustronny, okładki - folia matowa oraz lakier UV wybiórczo, strony 2-15 każdej części - kreda matowa, - papier: etui - 350 g/m2, 3 części folderu (wszystkie kartki) - 200 g/m2, - poszczególne części wewnętrzne folderu (wkładki) zszywane - 2 zszywki, oprawa zeszytowa. Wykonawca przedstawi folder do korekty Zamawiającemu. Po uwzględnieniu poprawek folder zostanie przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. 6) Dostawa wraz z rozładunkiem folderu do następujących odbiorców: a) Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno - 2500 egzemplarzy zapakowanych w dowolnej formie (w tym: 1167 wersja angielska, 833 wersja polska, 300 wersja niemiecka, 200 wersja francuska) oraz 2500 egzemplarzy zapakowanych w mniejsze paczki o masie całkowitej nie mniejszej niż 8 kg i nie większej niż 10 kg każda (w tym: 1500 wersja angielska, 600 wersja niemiecka, 400 wersja francuska), przy czym opakowania jednostkowe powinny spełniać standardy jak dla paczki pocztowej gotowej do naniesienia adresu i nadania, b) Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm - 2500 egzemplarzy zapakowanych w dowolnej formie (w tym: 1167 wersja angielska, 833 wersja polska, 300 wersja niemiecka, 200 wersja francuska); c) Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk - 2500 egzemplarzy zapakowanych w dowolnej formie (w tym: 1166 wersja angielska, 834 wersja polska, 300 wersja niemiecka, 200 wersja francuska). Każde opakowanie powinno zawierać oznaczenie znajdującej się w nim wersji językowej. 7) Przekazanie Zamawiającemu wersji elektronicznej folderu w formacie PDF, w układzie umożliwiającym publikację na stronie internetowej oraz w wersji elektronicznej edytowalnej. Wykonawca po wykonaniu folderów przeniesie na Zamawiającego prawa autorskie majątkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795520008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 33 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach