Przetargi.pl
Wykonanie ewidencji dróg gminnych wraz z obiektami inżynierskimi na terenie Miasta i Gminy Głogów Małopolski oraz wprowadzenie pozyskanych danych do komputerowego systemu ewidencji.

Gmina Głogów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 36-060 Głogów Małopolski, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8515123, 8515124 , fax. 17 8515120
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogów Małopolski
    ul. Rynek 1 1
    36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 17 8515123, 8515124, fax. 17 8515120
    REGON: 69058207400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.glogow-mlp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ewidencji dróg gminnych wraz z obiektami inżynierskimi na terenie Miasta i Gminy Głogów Małopolski oraz wprowadzenie pozyskanych danych do komputerowego systemu ewidencji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ewidencji dróg gminnych wraz z obiektami inżynierskimi na terenie Miasta i Gminy Głogów Małopolski oraz wprowadzenie pozyskanych danych do komputerowego systemu ewidencji. Część 1 - Pozyskanie danych do programu ewidencji dróg. Do zadań Wykonawcy należy: 1. Wykonanie komputerowej referencyjnej siatki dróg gminnych z uwzględnieniem dróg wyższej kategorii, naniesienie istniejących punktów referencyjnych na podstawie materiałów udostępnionych przez Zamawiającego (110,0 km)1. 2. Dostarczenie map modelu sieci drogowej w formie wydruku na podkładzie papierowym w ilości: - skala 1:25000 - dla obszaru gminy Głogów Małopolski - 3 szt. - skala 1:10000 - dla obszaru miasta Głogów Małopolski - 3 szt. Dodatkowo mapę sieci drogowej należy dostarczyć w formie elektronicznej, w formacie umożliwiającym przeglądanie z poziomu oferowanego oprogramowania. 3. Inwentaryzacja w korytarzu drogi w oparciu o dane ewidencyjne określone w Książce Drogi w zakresie niezbędnym dla dróg gminnych. Wyniki pomiarów należy przekazać Zamawiającemu w formie papierowej Książki Drogi. oraz bazy danych zgodnych z proponowanym oprogramowaniem, umożliwiającym również ich edycję zarówno w formie Książki Drogi jak i planu liniowego drogi. 4. Wykonanie fotorejstracji korytarza dróg gminnych oraz konwersja do programu jako warstwy mapy (110,0 km)1). Wykonane zdjęcia dodatkowo, należy przekazać na nośnikach typu DVD -1kpl., oraz na przenośmy dysku twardym 2,5`` USB 3.0 5. Zgromadzenie danych dla obiektów drogi wg obowiązującego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005r w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom.(110,0 km)1). 6. Wykonanie wizualnej oceny stanu technicznego dróg gminnych (110,0 km)1). 7. Określenie kilometrażu dróg i obiektów inżynierskich w oparciu o istniejący system referencyjny. 8. Wprowadzenie do programu danych dotyczących oznakowania poziomego, pionowego, zjazdów, oświetlenia itp. 9. Opracowanie zgromadzonych danych i wprowadzenie ich do komputerowego systemu ewidencji. 1) Możliwe jest, że w trakcie realizacji zadania zakres opracowania ze względu na faktyczną długość ulic może ulec zmianie - do 5 %, w granicach miasta - ok. 45km , poza granicami miasta - ok. 65km Zamawiającego. W skład zamawianego oprogramowania wchodzą następująco: 1. Program do ewidencji dróg. 2. Program do ewidencji obiektów mostowych. 3. Program do obsługi wydawania decyzji zajęcia pasa drogowego. 4. Baza danych. 5. Program do prezentacji i edycji danych graficznych i opisowych zapisanych w bazie danych. 6. Program do tworzenie map techniczno-eksploatacyjnych. 7. Licencja na 2 stanowiska Wymagania odnośnie oprogramowania: 1. Oprogramowanie musi być dostarczone w polskiej wersji językowej. 2. Aplikacja powinna przechowywać dane związane z systemem ewidencyjnym pasa drogowego, oraz aplikacja winna posiadać funkcjonalność, dzięki której w sposób automatyczny wykonywana będzie kopia bazy danych. 3. Środowisko systemowe: Microsoft Windows 7,8,8.1,10 4. Program winien obsługiwać model sieci drogowej oparty na systemie referencyjnym z pikietażem 5. Program winien obsługiwać mapę interaktywną wraz z możliwością automatycznego wyszukiwania przez użytkownika drogi, odcina lub grupy odcinków. 6. Program musi umożliwiać użytkownikowi generowanie i drukowanie mapy techniczno- eksploatacyjnej w dowolnej skali i formacie. 7. Aplikacja winna posiadać możliwość dodawania i usuwania odcinków drogi wraz z elementami powierzchniowymi, liniowymi i punktowymi na drodze (np. oznakowanie pionowe, poziome, zjazdy itp.) 8. System musi umożliwiać automatyczne generowania (na podstawie wprowadzonych do bazy danych informacji) raportów przewidzianych dla książki drogi W ramach Części 2 do zadań Wykonawcy będzie należało również: 1. Instalacja i konfiguracja zamówionych programów oraz sprawdzenie sprawności systemu na stanowiskach wskazanych przez zamawiającego. 2. Przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego szkolenia personelu (minimum 3 osób) w zakresie obsługi całego systemu, które powinno zawierać takie elementy jak:. a. szkolenie ogólne w systemie, procedury działania, pracy i funkcjonalności, b. szkolenie w zakresie funkcjonowania (korzystanie z danych wprowadzonych, nowych danych, bieżące aktualizowanie ewidencji), c. przekazanie instrukcji programu w postaci tradycyjnej lub elektronicznej na płycie CD. UWAGA !!! Wykonawca zobowiązany jest udzielić 12 miesięcznego bezpłatnego wsparcia informatycznego (licząc od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.)w zakresie: 1. poprawienie błędnej konfiguracji oprogramowania, jeśli zajdzie konieczność, 2. aktualizacji oprogramowania, 3. pomocy podczas użytkowana programu przez lokalnych użytkowników systemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: koszt eksploatacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glogow-mlp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach