Przetargi.pl
Wykonanie ewakuacyjnej klatki schodowej w Przedszkolu w Starych Babicach

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2013-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.babice-stare.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ewakuacyjnej klatki schodowej w Przedszkolu w Starych Babicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dobudowa zewnętrznych żelbetowych schodów usytuowanych na zachodniej elewacji budynku Przedszkola w Starych Babicach przy ul. Polnej 40. Schody wraz z projektowanym otworem drzwiowym stanowić będą drogę ewakuacyjną z pomieszczeń usytuowanych na I piętrze przedszkola. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niniejszej SIWZ, wzorze umowy oraz dokumentacji projektowej. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m. in. następujących robót budowlanych: rozbiórka sidingu elewacyjnego dotyczy elewacji E-1 - rys 2 w dokumentacji projektowej wyrównanie terenu zdjęcie i wywóz gruzu, wykonanie otworu drzwiowego wraz z nadprożem oraz montaż stolarki drzwiowej, demontaż i ponowny montaż fragmentu instalacji odgromowej, rur spustowych i wpustów kanalizacyjnych, docieplenie elewacji, wykonanie tynków cienkowarstwowych wraz z ich malowaniem, rozbiórka fragmentu chodnika z płyt betonowych i ułożenie nowego chodnika, rozbiórka kolizyjnych fragmentów przykanalików deszczowych oraz wykonanie nowych, wykonanie żelbetowych schodów zewnętrznych wraz z obłożeniem spoczników i biegów schodowych okładziną z lastryko, wykonanie balustrady schodów wraz z furtką zabezpieczającą, wymurowanie ścianek z bloczków betonowych, wykonanie ich izolacji i obłożenie tynkiem mozaikowym na siatce z włókna szklanego, wykonanie spocznika z płyt betonowych, wykonanie czasowej drogi dojazdowej od strony północnej demontaż i ponowny montaż przęseł ogrodzenia, 4 fundamentów huśtawek sprężynowych, usunięcie kolidujących z wjazdem gałęzi Przed podpisaniem protokołu odbioru Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił szkice geodezyjne wraz z potwierdzeniem zgłoszenia złożenia inwentaryzacji geodezyjnej do kartowania w składnicy map a dostarczył ją po kartowaniu. Warunki wykonania przedmiotu umowy: Zamawiający nie dopuszcza możliwości wcześniejszego wprowadzenia Wykonawcy na budowę oraz rozpoczęcia robót niż termin rozpoczęcia robót określony, w pkt. 5.1 niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się, przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenie terenu w trakcie prowadzenia prac. Wykonawca we własnym zakresie ustali z Dyrektorem Przedszkola lokalizację zaplecza budowy. Zaplecze budowy musi zostać wygrodzone ogrodzeniem, zapewniającym bezpieczeństwo i brak dostępu osób niezwiązanych z budową, w szczególności dzieci. Woda i energia elektryczna na potrzeby robót budowlanych może być pobierana z istniejących przyłączy budynku po uzgodnieniu warunków przyłączenia i rozliczania z Dyrektorem Przedszkola. Ze względu na przebieg robót na czynnym obiekcie Wykonawca musi zapewnić bezpieczeństwo robót rozbiórkowych i budowlanych oraz zagospodarowania placu budowy. Plac budowy musi zostać wygrodzony ogrodzeniem, zapewniającym bezpieczeństwo i brak dostępu osób niezwiązanych z budową w szczególności dzieci. Dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników, Zamawiający wymaga także, w zależności od potrzeb, wyznaczenia dróg tymczasowych. W trakcie wykonywania robót związanych z budową, prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie kolidowały one z normalna pracą budynku przedszkola. Zieleń znajdującą się na terenie budowy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Rośliny zniszczone w trakcie prac budowlanych odtworzone zostaną przez Wykonawcę na jego koszt z wyjątkiem roślin usuniętych w związku z organizacją wjazdu. Wykonawca systematycznie, co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne, gruz oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. Od momentu protokolarnego przejęcia terenu placu budowy aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej, budynku przedszkola lub innych elementów znajdujących się w rejonie prowadzenia robót Wykonawca bez zbędnej zwłoki naprawi uszkodzenia zawiadamiając wcześniej Zamawiającego i Użytkownika o powstałej szkodzie oraz sposobie jej naprawy. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru wraz z niezbędnymi dokumentami i oświadczeniami. Zakończenie prac zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie organizacji i wykonywania prac, zabezpieczenia interesów osób trzecich, ochrony środowiska, warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452623004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium 1000 zł Forma wadium w pieniądzu w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym w gwarancjach bankowych w gwarancjach ubezpieczeniowych w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm. Pozostałe wymagania zgodnie z SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.babice-stare.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach