Przetargi.pl
Wykonanie ewakuacyjnej klatki schodowej w Przedszkolu w Starych Babicach

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2013-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ewakuacyjnej klatki schodowej w Przedszkolu w Starych Babicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dobudowa zewnętrznych żelbetowych schodów usytuowanych na zachodniej elewacji budynku Przedszkola w Starych Babicach przy ul. Polnej 40. Schody wraz z projektowanym otworem drzwiowym stanowić będą drogę ewakuacyjną z pomieszczeń usytuowanych na I piętrze przedszkola. 2.Przedmiot zamowienia opisany jest szczegółowo w niniejszej SIWZ, wzorze umowy oraz dokumentacji projektowej. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m. in. następujących robotót budowlanych: 1)rozbiórka sidingu elewacyjnego (dotyczy elewacji E-1 - rys 2 w dokumentacji projektowej) 2)wyrównanie terenu (zdjęcie i wywóz gruzu), 3)wykonanie otworu drzwiowego wraz z nadprożem oraz montaż stolarki drzwiowej, 4)demontaż i ponowny montaż fragmentu instalacji odgromowej, rur spustowych i wpustów kanalizacyjnych, 5)docieplenie elewacji, wykonanie tynków cienkowarstwowych wraz z ich malowaniem, 6)rozbiórka fragmentu chodnika z płyt betonowych i ułożenie nowego chodnika, 7)rozbiórka kolizyjnych fragmentów przykanalików deszczowych oraz wykonanie nowych, 8)wykonanie żelbetowych schodów zewnętrznych wraz z obłożeniem spoczników i biegów schodowych okładziną z lastryko, 9)wykonanie balustrady schodów wraz z furtką zabezpieczającą, 10)wymurowanie ścianek z bloczków betonowych, wykonanie ich izolacji i obłożenie tynkiem mozaikowym na siatce z włókna szklanego, 11)wykonanie spocznika z płyt betonowych, 12)wykonanie czasowej drogi dojazdowej od strony północnej (demontaż i ponowny montaż przęseł ogrodzenia, 4 fundamentów huśtawek sprężynowych, usunięcie kolidujących z wjazdem gałęzi) 4.Przed podpisaniem protokołu odbioru Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił szkice geodezyjne wraz z potwierdzeniem zgłoszenia złożenia inwentaryzacji geodezyjnej do kartowania w składnicy map a dostarczył ją po kartowaniu). 5.Warunki wykonania przedmiotu umowy: 1)Zamawiający nie dopuszcza możliwości wcześniejszego wprowadzenia Wykonawcy na budowę oraz rozpoczęcia robót niż termin rozpoczęcia robót określony, w pkt. 5.1 niniejszej SIWZ. 2)Wykonawca zobowiązuje się, przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. 3)Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 4)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenie terenu w trakcie prowadzenia prac. Wykonawca we własnym zakresie ustali z Dyrektorem Przedszkola lokalizację zaplecza budowy. Zaplecze budowy musi zostać wygrodzone ogrodzeniem, zapewniającym bezpieczeństwo i brak dostępu osób niezwiązanych z budową, w szczególności dzieci. 5)Woda i energia elektryczna na potrzeby robót budowlanych może być pobierana z istniejących przyłączy budynku po uzgodnieniu warunków przyłączenia i rozliczania z Dyrektorem Przedszkola. 6)Ze względu na przebieg robót na czynnym obiekcie Wykonawca musi zapewnić bezpieczeństwo robót rozbiórkowych i budowlanych oraz zagospodarowania placu budowy. Plac budowy musi zostać wygrodzony ogrodzeniem, zapewniającym bezpieczeństwo i brak dostępu osób niezwiązanych z budową w szczególności dzieci. Dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników, Zamawiający wymaga także, w zależności od potrzeb, wyznaczenia dróg tymczasowych. 7)W trakcie wykonywania robót związanych z budową, prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie kolidowały one z normalna pracą budynku przedszkola. 8)Zieleń znajdującą się na terenie budowy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Rośliny zniszczone w trakcie prac budowlanych odtworzone zostaną przez Wykonawcę na jego koszt (z wyjątkiem roślin usuniętych w związku z organizacją wjazdu). 9)Wykonawca systematycznie, (co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji) i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne, gruz oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 10)Od momentu protokolarnego przejęcia terenu placu budowy aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 11)W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej, budynku przedszkola lub innych elementów znajdujących się w rejonie prowadzenia robót Wykonawca bez zbędnej zwłoki naprawi uszkodzenia zawiadamiając wcześniej Zamawiającego i Użytkownika o powstałej szkodzie oraz sposobie jej naprawy. 12)Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru wraz z niezbędnymi dokumentami i oświadczeniami. 13)Zakończenie prac zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. 14)Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: 1)organizacji i wykonywania prac, 2)zabezpieczenia interesów osób trzecich, 3)ochrony środowiska, 4)warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 5)organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, 6)bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, 7)ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452623004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 1 000 zł (słownie: tysiąc zł) w formie przewidzianej w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach