Przetargi.pl
Wykonanie elewacji z izolacją i ociepleniem budynku Regionalnego Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sosnowcu

Regionalne Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-214 Sosnowiec, ul. Stalowa 9a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 299 57 68 , fax. 32 299 57 68
  • Data zamieszczenia: 2015-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sosnowcu
    ul. Stalowa 9a 9a
    41-214 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 299 57 68, fax. 32 299 57 68
    REGON: 27831415400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rcku.nazwa.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Publiczna placówka kształcenia ustawicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie elewacji z izolacją i ociepleniem budynku Regionalnego Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie elewacji z izolacją i ociepleniem budynku Regionalnego Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sosnowcu. Zakres prac obejmuje termomodernizację budynku Regionalnego Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sosnowcu, ul. Stalowa 9a, polegającą na dociepleniu ścian budynku poprzez zamocowanie od strony zewnętrznej warstwowego układu składającego się ze styropianu, warstwy zbrojonej wykonanej z zaprawy klejącej i zatopionej siatki zbrojącej oraz wyprawy tynkarskiej (akrylowej) tak, aby uzyskać, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymagany współczynnik przenikania ciepła U dla przegród zewnętrznych, określony w projekcie termomodernizacji i audycie energetycznym. Całości prac należy wykonać w ramach jednego Bezspoinowego Systemu Ocieplenia. Zamawiający oświadcza, że budynek Regionalnego Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sosnowcu, przy ul. Stalowej 9a jest obiektem czynnym, dlatego też wszelkie uciążliwe roboty, np. wiercenia powinny być uzgadniane z użytkownikiem. Zakres zamówienia obejmuje również wymianę stolarki okien piwnicznych (szer. 160, wys. 120 cm - 3 szt.) oraz ocieplenie dachów - wykonanie nowego pokrycia dachu. Wykonawca zabezpieczy obiekt przed skutkami opadów atmosferycznych w trakcie wykonywania nowego pokrycia dachu. Przewiduje się usunięcie istniejących warstw do płyty kanałowej i wykonanie nowych. Istniejąca warstwy dachu to: - płyta kanałowa prefabrykowana żelbetowa gr. ok. 15 cm, - izolacja, - warstwa żużla kształtująca spadek dachu ok. 10 do 40 cm, - szlichta ok. 3-4 cm, - papa co najmniej 2 warstwy. Zakres prac: - demontaż obróbek blacharskich, - usunięcie istniejących warstw dachowych - papa, szlichta, żużel, - usunięcie kominków wentylacyjnych istniejącego pokrycia dachowego ok. 8 szt., (sprawdzić w trakcie demontażu dokładne przeznaczenie kominków), - oczyszczenie, naprawa uszkodzonych tynków kominów, - wymiana wyłazu dachowego z wykonaniem obróbek blacharskich na istniejącej konstrukcji murowanej pod wyłaz, - wykonanie nowych warstw - papa wentylacyjna dwustronna, styropapa z warstwą spadkową 18 - 36 cm, papa nawierzchniowa, - kominki wentylacyjne papy budynek główny ok. 15 szt., łącznik ok. 3 szt., sala gimnastyczna ok. 6 szt. - wykonanie obróbek blacharskich, - ułożenie (zgrzewanie) papy wierzchniego krycia, - montaż rynien, - montaż odtwarzanej instalacji odgromowej - montaż uchwytów do prowadzenia drutu odgromowego w instalacjach odgromowych na dachach płaskich i o niewielkim spadku. Montaż poprzez lepikowanie, przyklejanie klejami silikonowymi, zgrzewanie papą termozgrzewalną. - malowanie powierzchni kominów i czapek kominowych farbą akrylową jasno - szarą jak na elewacji. Docieplany będzie budynek główny i łącznik oraz wszystkie trzy dachy. Sala gimnastyczna już została ocieplona, ale jej elewacja wymaga renowacji (istniejąca wyprawa elewacji - tynk fragmentami uległ odspojeniu, dlatego należy skuć odspojone i głuche tynki (wyprawkę), uzupełnić nową warstwą z dopasowanym uziarnieniem i pomalować całość farbą akrylową. Przyjęto ok. 20 % powierzchni do renowacji.) 2. Stan istniejący. Budynek szkolny trzy segmentowy. Budynek główny - szkoły - trzykondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, 54,53 x 15,76 x wys. max. 11,50 m. Budynek łącznika jednokondygnacyjny o wymiarach 18,35 x 6,50 x wys. 4,0 m i sali gimnastycznej jednokondygnacyjny o wymiarach 19,50 x 11,50 x wys. 6,20. Budynek wybudowany w 1968 r. Konstrukcja prefabrykowana, segmentowa, układ stropów podłużny. Ściany nadziemia z elementów wielkopłytowych, bloczki PGS, częściowo murowane z cegły, ścianki działowe bloczki PGS i częściowo cegła ceramiczna. Fundamenty - ławy żelbetowe, ściany beton żwirowy. Stropy podziemia żelbetowe prefabrykowane DZ-3, pozostałe płyty kanałowe prefabrykowane żelbetowe. Stropodach - płyty kanałowe prefabrykowane żelbetowe, warstwa spadkowa żużel z szlichtą, pokryte papą. Budynek wyposażony we wszystkie instalacje: elektryczna, wod - kan, gazowa, ogrzewanie co, cwo, telefoniczna, komputerowa, odgromowa, uziemienia. Kubatura - 11 080m? Pow. zabudowy -1 100 m? Pow. netto obiektu - 2 548,10 m? 3. Każdy z wykonawców uprawniony jest do dokonania oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących na obiekcie. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót. 4. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, projektem termomodernizacji budynku, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (elementy te należy traktować jako podstawowe) oraz z dołączonymi przedmiarami robót. Przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy do kalkulacji ceny. 5. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia min. 3 lat od daty odbioru końcowego. 6. Przed podpisaniem umowy wykonawca którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, dostarczy zamawiającemu kosztorys ofertowy na wartość określoną w formularzu oferty (zał. 1). 7. Jeżeli dokumentacja projektowa w tym przedmiar robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych pod warunkiem, że posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych stawianych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązana równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego oraz wykonania całości robót w ramach jednego Bezspoinowego Systemu Ocieplenia. 8. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach, przedmiot zamówienia został opisany z pomocą norm aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 9. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku inne stosowane normy w kolejności zgodnej z art. 30 ust. 2 i 3 ustawy PZP. 10. Wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia nie jest uzależnione od uzyskania pozwolenia na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 zł. 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 09.10.2015 r. o godzinie 09:00 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: ING BANK ŚLĄSKI : 12 1050 1360 1000 0090 8004 0463. Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.7. lit. a. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-slaskie.pl/mszsosn/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach