Gmina Bobrowice ogłasza przetarg
- Adres: 66-627 Bobrowice, Bobrowice 131
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3913280 , fax. 068 3913284
- Data zamieszczenia: 2009-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobrowice
Bobrowice 131 131
66-627 Bobrowice, woj. lubuskie
tel. 068 3913280, fax. 068 3913284
REGON: 97077020900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bobrowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie elewacji budynku Urzędu Gminy w Bobrowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie elewacji zewnętrznej wraz z ociepleniem budynku Urzędu Gminy w Bobrowicach na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Zakład Usług Budowlanych Mieczysław Ejsmont w 2009r: Zakres robót budowlanych obejmuje: 1. Skucie zniszczonych tynków. 2. Ocieplenie ścian styropianem. 3. Położenie tynków. 4. Malowanie. CPV 45 450000-6 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2 Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie robót budowlanych, a osoby podpisujące ofertę są upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) dysponuje kierownikiem budowy (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia) posiadającym wymagane prawem uprawnienia budowlane i będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. b) zrealizował w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jedną robotę budowlaną w o wartości i zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia do wykonywania funkcji kierownika budowy i zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3. 3. Oświadczenie z art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2) 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły końcowego odbioru robót) według wzoru stanowiącego załącznik nr 5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bobrowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU KOSZAROWEGO NR 10 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM. SPRAWA NR 60/PN/2016.
Dodano: 2016-06-29 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 516 W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM. SPRAWA NR 37/PN/2016.
Dodano: 2016-05-04 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - REMONT DACHU, KLATKI SCHODOWEJ Z SZYBEM WINDY ORAZ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I ODGROMOWEJ W BUDYNKU NR 126 NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI. SPRAWA NR 57/PN/2015.
Dodano: 2015-07-14 - REMONT INSTALACJI WOD. -KAN, CO I ELEKTRYCZNEJ ORAZ PRACE WYKOŃCZENIOWE W BUDYNKU POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII w Świebodzinie przy ul. Świerczewskiego 58
Dodano: 2015-06-18 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE - REMONT BUDYNKU NR 528 NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI. SPRAWA NR 47/PN/2015.
Dodano: 2015-06-02 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - REMONT DACHU, WYMIANA INSTALACJI ODGROMOWEJ, WYMIANA BRAM W BUDYNKU GARAŻOWYM NR 13 ZLOKALIZOWANYM NA TERENIE JW 4229 W KROŚNIE ODRZ. SPRAWA 32/PN/2015.
Dodano: 2015-05-14 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE - REMONT OGRODZENIA ZEWNĘTRZNEGO W CZERWIEŃSKU. SPRAWA 19/PN/2015.
Dodano: 2015-04-03 - Przebudowa sanitariatów w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Botanicznej 22 w Nowej Soli
Dodano: 2015-03-19 - Remont budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 25
Dodano: 2014-05-21 - Przebudowa i modernizacja pomieszczeń budynku Starostwa Powiatowego w Sulęcinie przy ul. Lipowej 18A
Dodano: 2014-02-19