Przetargi.pl
WYKONANIE ELEMENTÓW USPOKOJENIA RUCHU (PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH WRAZ Z OZNAKOWANIEM) W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 2820G PELPLIN - KULICE - NOWA CERKIEW

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Piaskowa 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 7734 800
  • Data zamieszczenia: 2012-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2 2
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 58 7734 800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ELEMENTÓW USPOKOJENIA RUCHU (PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH WRAZ Z OZNAKOWANIEM) W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 2820G PELPLIN - KULICE - NOWA CERKIEW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej polegających na wykonaniu elementów uspokojenia ruchu na wyremontowanym odcinku drogi powiatowej Nr 2820G Pelplin - Kulice - Nowa Cerkiew na dz. Nr 116/8 w miejscowości Nowa Cerkiew. Roboty polegają na montażu progów zwalniających listwowych wykonanych z gumy i przytwierdzonych do nawierzchni bitumicznej oraz oznakowania poziomego i pionowego. 2.2 Zakres planowanych robót budowlanych obejmuje: 1) oznakowanie poziome - malowanie poziomych znaków drogowych, 2) oznakowanie pionowe - ustawienie standardowych zestawów pionowych znaków drogowych, 3) montaż progów zwalniających, 4) montaż punktowych, nawierzchniowych elementów odblaskowych. 2.3 Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej autorstwa HLB Projektowanie i Nadzory Budowlane Henryk Baniecki, 83-112 Szpęgawa, ul. Bukowa 11. 2.4 Wykaz dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia: 1) Projekt wykonawczy, 2) Przedmiar robót, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 4) Projekt organizacji ruchu. 2.5 W związku z rozliczeniem ryczałtowym, Zamawiający informuje, że wszystkie przedmiary robót udostępnione wraz z dokumentacją projektową należy traktować w sposób orientacyjny i pomocniczy. Stanowią one część składową opisu przedmiotu zamówienia i nie mogą być dla Wykonawcy jedyną podstawą do obliczenia ceny oferty. W celu złożenia prawidłowej oferty Wykonawca powinien uwzględnić dane zawarte w projekcie budowlano-wykonawczym, Specyfikacji Technicznej oraz SIWZ. 2.6 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót budowlanych dla prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.7 Zgodnie z treścią art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz faktem, iż Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia m.in. poprzez normy, certyfikaty, wymaganą przepisami specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (SST), systemy odniesienia - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych. Wykonawca natomiast zobowiązany jest do zastosowania rozwiązań równoważnych co do ich cech i parametrów, przy czym rozwiązania te muszą oznaczać stosowanie rozwiązań nie gorszych niż rozwiązania, które są opisane przez Zamawiającego. 2.8 Zastosowanie rozwiązań równoważnych musi gwarantować wykonanie konkretnych rozwiązań projektowych, które projektant realizuje, a ich zastosowanie musi zapewnić kompatybilność z zastosowanymi urządzeniami, wyrobami i technologią. 2.9 Warunki prowadzenia robót: 1) Wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót i realizacji budowy podają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2) Wykonawca jest zobowiązany do właściwego i zgodnego z przepisami BHP zabezpieczenia terenu budowy oraz zastosowania się do wszelkich norm bezpieczeństwa w zakresie prowadzonych robót. 2.10 Ponadto do obowiązków Wykonawcy, w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego za przedmiot niniejszego zamówienia, należy: 1) wykonanie wszystkich robót towarzyszących wynikających z technologii robót; 2) zabezpieczenie placu budowy w sposób trwały i wyraźny przed osobami trzecimi także w czasie przerw technologicznych, ustalenie stałego nadzoru osobowego w miejscach zagrożenia wypadkiem osób przypadkowych; 3) zabezpieczenie i oznakowanie własnym kosztem i staraniem placu budowy; 4) doprowadzenie pomieszczeń/terenów udostępnionych na czas prowadzenia robót budowlanych przez użytkowników tych pomieszczeń/terenów do stanu w jakim je przejmował. 2.11 ZASTRZEŻENIA: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo dysponowania nieruchomością, na której prowadzone będą roboty budowlane w uzgodnieniu z Wykonawcą robót. 2) W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót. 3) Wykonawca udziela pisemnej gwarancji jakości na przedmiot umowy - na okres 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy albo protokołu potwierdzającego odbiór robót związanych z usunięciem usterek/wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym. 4) Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady przedmiotu umowy - na okres 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy albo protokołu potwierdzającego odbiór robót związanych z usunięciem usterek/wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331505
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w tym postępowaniu nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach