Gmina Kozy ogłasza przetarg
- Adres: 43-340 Kozy, ul. Krakowska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 338 298 650 , fax. 338 298 674
- Data zamieszczenia: 2019-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozy
ul. Krakowska 4
43-340 Kozy, woj. śląskie
tel. 338 298 650, fax. 338 298 674
REGON: 72182284000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kozy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu, którymi są metalowe bariery ochronne. Wykonawca winien dysponować potencjałem kadrowym i maszynowym, umożliwiającym równoczesne prowadzenie prac objętych zamówieniem, w dwóch różnych miejscach na terenie Gminy Kozy. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w tabeli wyceny (pkt. 3.1 załącznika nr 1 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. nr 4 do SIWZ) i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (zał.5 do SIWZ), stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji . Inne uwarunkowania: 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż te przyjęte w tabeli wyceny i specyfikacji technicznej jednak o parametrach i jakości równoważnych do materiałów zaproponowanych przez Zamawiającego (dotyczy materiałów dla których określono typ (znak)). Zastosowane materiały i urządzenia winny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót, jeżeli zajdzie taka potrzeba. 3. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie wykonawca i podwykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane. 5. Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację robót (bhp, p.poż.) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia: - prawidłowej gospodarki odpadami wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz do przestrzegania zasad ochrony środowiska (m.in. do zapobiegania powstawaniu odpadów, ograniczenia ich ilości i ich negatywnego oddziaływania na środowisko, zapewnienia ich odzysku oraz prawidłowego unieszkodliwiania); - robót w sposób uwzględniający ochronę gleby, ziemi, powietrza i stanu akustycznego środowiska oraz w sposób zabezpieczający przed awariami lub incydentami środowiskowymi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1.Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4.Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie pisemnej oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 2.5. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO PRZY ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM W KRYRACH
Dodano: 2024-07-05 - Rewitalizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Łodygowicach
Dodano: 2024-07-05 - Roboty budowlane w zabytkowym budynku Przedszkola Publicznego nr 1 w Pietrzykowicach
Dodano: 2024-07-05 - Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych – wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach – ROM I
Dodano: 2024-07-05 - Roboty remontowe w budynkach Oddziału ZUS w Chorzowie przy ul. Lwowskiej 2 i 2a
Dodano: 2024-07-05 - Zaprojektowanie i realizacja adaptacji hali nr VII dla celów produkcyjnych i montażu pieca hutniczego
Dodano: 2024-07-04 - Przeciwdziałanie degradacji wybranych pomieszczeń Żywieckiej Biblioteki Samorządowej poprzez ich odrestaurowanie
Dodano: 2024-07-03 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy przy ul. Zakładowej 12 w Goleszowie
Dodano: 2024-07-03 - Modernizacja dróg na terenie gminy Goleszów
Dodano: 2024-07-03 - Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
Dodano: 2024-07-02