Przetargi.pl
Wykonanie ekspertyzy pt. „Prognoza oddziaływania na środowisko projektu Programu Operacyjnego Polska Wschodnia+”. BDG-V.2611.36.2020.KR

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-926 Warszawa, Wspólna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 273 71 50, , fax. 22 273 89 22
  • Data zamieszczenia: 2020-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
    Wspólna 2/4
    00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 273 71 50, , fax. 22 273 89 22
    REGON: 14031558300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ekspertyzy pt. „Prognoza oddziaływania na środowisko projektu Programu Operacyjnego Polska Wschodnia+”. BDG-V.2611.36.2020.KR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy pt. „Prognoza oddziaływania na środowisko projektu Programu Operacyjnego Polska Wschodnia+”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) stanowił on będzie załącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90711400-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (numeracja zgodna z SIWZ) 8.1 Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 8.1.1 Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ; 8.1.2 oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; 8.1.3 pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; 8.1.4 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; 8.1.5 dokument podlegający ocenie zgodnie z kryterium wskazanym w Rozdziale 13, tj.: Sposób realizacji zamówienia (opisany na maks. 7 stronach A4) zawierający: a) propozycję metod badawczych, planowanych do zastosowania przez Wykonawcę w trakcie realizacji Prognozy; b) wskazanie dodatkowych pytań badawczych wraz z uzasadnieniem ich wyboru (poza wymaganym minimum określonym w załączniku nr 1 do SIWZ w pkt 4 Pytania badawcze); c) określenie potencjalnych obszarów ryzyka w trakcie realizacji badania wraz ze wskazaniem środków/narzędzi ich minimalizacji; d) przedstawienie wstępnego planu pracy (harmonogramu); e) sposób prezentacji informacji, danych i wyników zawartych w prognozie. UWAGA: - Jeżeli oferta nie będzie zawierała informacji, o których mowa w pkt 8.15.5 lub informacje te będą niepełne, nie będzie podlegała odrzuceniu. W takim przypadku oferta odpowiednio otrzyma 0 pkt albo ocena punktowa zostanie stosownie obniżona w ramach kryterium, które będzie oceniane na podstawie powyższych informacji. - dokument, o którym mowa w pkt 8.15.5. SIWZ, tj. Sposób realizacji zamówienia nie należy do dokumentów, o których mowa w art. 25 ustawy i w wypadku niezłożenia go wraz z ofertą lub złożenia dokumentu wadliwego, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawców do jego uzupełnienia; - w przypadku gdy dokument, o którym mowa w pkt 8.15.5. SIWZ, tj. Sposób realizacji zamówienia, przekroczy maksymalną liczbę 7 stron (format A4), Zamawiający oceni wyłącznie treść dokumentu zamieszczoną do 7 strony włącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną