Ministerstwo Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 00-928 Warszawa, Chałubińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 630 16 10, , fax. 22 630 16 09
- Data zamieszczenia: 2019-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Infrastruktury
Chałubińskiego 4
00-928 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 630 16 10, , fax. 22 630 16 09
REGON: 36319036700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/infrastruktura
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie ekspertyzy pt.: „Podstawy programowania i funkcjonowania zrównoważonej mobilności miejskiej w nowej perspektywie finansowej”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy pt.: „Podstawy programowania i funkcjonowania zrównoważonej mobilności miejskiej w nowej perspektywie finansowej”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73110000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo w/w warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ składa każdy w wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.1.4 Dokument z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 5.11 i 5.12 SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu. UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał (w przypadku korzystania z podwykonawców/podmiotów trzecich/wykonawców wchodzących w skład konsorcjum) w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 5.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. 5.12. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 4.2, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda złożenia dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7.16 Oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ; b) opis proponowanej koncepcji ekspertyzy zawierający informacje pozwalające na ocenę oferty, zgodnie z kryteriami, o których mowa w pkt 12.5, zawierający w szczególności: - uszczegółowienie z punktu widzenia potrzeb badawczych koncepcji ekspertyzy oraz listy dokumentów krajowych oraz unijnych do wykorzystania podczas Desk Research, ponad minimum określone pkt III.1 OPZ, - opis dodatkowych metod/ technik/narzędzi zbierania bądź analizy danych, które umożliwią uzyskanie najlepszego efektu badawczego zawierający: - wyjaśnienie metodologii oparte na powszechnie dostępnych publikacjach naukowych (wraz z podaniem źródła), - szczegółowe uzasadnienie celowości zastosowania danej metody/techniki/narzędzia zbierania bądź analizy danych dla uzyskania użytecznych wyników, nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, - szczegółowe uzasadnienie, w jaki sposób przedstawiona propozycja sposobu doboru, struktury oraz wielkości próby badawczej wpłynie na wiarygodność (tj. reprezentatywność). c) pełnomocnictwo – o ile dotyczy; d) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, z tym że dokument o którym mowa w pkt 5.1.4 - o ile dotyczy; e) uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie jako tajemnica przedsiębiorstwa - o ile dotyczy;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyk. badania ewaluacyjnego pn.: Ocena wyników projektów wdrażanych w ramach Programu Kultura MF EOG 2014-2021, w kontekście osiągania celów Programu(....)
Dodano: 2024-04-29 - wybór wiodącego eksperta ukraińskiego w działaniach Fundacji Solidarności Międzynarodowej na rzecz reformy szkolnictwa zawodowego na Ukrainie.
Dodano: 2024-04-18 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pn.: „Ewaluacja kryteriów i systemu wyboru projektów w ramach VII Priorytetu „Kultura” FEnIKS 2021-2027”.
Dodano: 2024-03-04 - Wykonanie badania pt. „Ocena wpływu inwestycji z zakresu transportu realizowanych w ramach polityki spójności w perspektywie 2014-2020”
Dodano: 2024-01-12 - Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pt. „Ewaluacja programu Erasmus+ oraz Europejskiego Korpusu Solidarności”
Dodano: 2023-12-30 - Ewaluacja bieżąca kryteriów wyboru projektów i systemu wyboru projektów w ramach Priorytetów nr III, IV i V Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021-2027.
Dodano: 2023-10-23 - Przeprowadzenie badania „Ocena ex-ante celowości zastosowania instrumentów finansowych w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rybactwa na lata 2021-2027".
Dodano: 2023-10-19 - Przeprowadzenie badania oraz opracowanie na tej podstawie raportu pn. Analiza przewag konkurencyjnych, trendów rozwojowych oraz analiza łańcuchów wartości branży elektronicznej i fotonicznej w Polsce
Dodano: 2023-09-19 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Wpływ działań z VIII osi POIiŚ 2014-20 na lepszą dostępność infrastruktury kultury i dziedzictwa kulturowego oraz wzrost kompetencji kulturowych społeczeństwa.
Dodano: 2023-08-16 - Przygotowanie dokumentacji, w tym projektu prognozy oddziaływania na środowisko, na potrzeby przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla programu wieloletniego
Dodano: 2023-08-11