Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Dolina Baryczy" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 56-300 Milicz, ul. Rynek 21
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3840987 , fax. 071 3840987
- Data zamieszczenia: 2011-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Dolina Baryczy" Sp. z o.o.
ul. Rynek 21 21
56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
tel. 071 3840987, fax. 071 3840987
REGON: 02086417000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkdolinabaryczy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie ekspertyzy dotyczącej sprawdzenia prawidłowości realizacji i realności osiągnięcia i utrzymania zakładanych celów projektu pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV - 71241000-9 - studia wykonalności, usługi doradcze, analizy. 2. Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyzy dotyczącej sprawdzenia prawidłowości realizacji i realności osiągnięcia i utrzymania zakładanych celów projektu pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy. 3. Opracowanie będące przedmiotem Zamówienia Wykonawca sporządzi w 4 egzemplarzach - w wersji papierowej i elektronicznej ( w programie Word oraz tabele zestawieniowe w programie Excel) na płycie CD. 4. Ekspertyza wykonana będzie w celu przeanalizowania możliwości zwiększenia poziomu dotacji ze środków Funduszu Spójności UE w projekcie pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy. 5. Zakres zamówienia: 5.1. Weryfikacja poprawności przyjętych założeń i prognoz finansowych w dokumentacji projektowej szczególnie w odniesieniu do kosztów oczekiwanych przychodów oraz analizy finansowej. Należy również dokonać oceny analizy kosztów i korzyści (CBA) oaz analizy ryzyka. Weryfikacja ma na celu potwierdzenie prawidłowości lub skorygowanie pierwotnych danych. 5.2. Weryfikacja prawidłowości realizacji projektu, poprzez sprawdzenie w szczególności: a) Zgodności realizowanego zakresu rzeczowego projektu z umową o dofinansowanie (w tym wiarygodności części sprawozdawczych wniosków o płatność z zakresem rzeczowym projektu); b) Kwalifikowalności wydatków poniesionych w projekcie; c) Terminowości realizacji haromonogramu rzeczowego; d) Terminowości i kompletności rozliczania środków finansowych w projekcie; e) Zmian dokonanych w projekcie; f) Poprawności postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; g) Poprawności prowadzenia ewidencji księgowej projektu, która powinna umożliwić identyfikację poszczególnych operacji finansowych i księgowych dokonywanych w ramach projektu; h) Posiadania i stosowania przez Beneficjenta procedur wewnętrznych niezbędnych do zarządzania i realizacji Projektu, a w szczególności ścieżki audytu w zakresie finansowo księgowym, zapewniającej rzetelne i terminowe dokumentowanie realizowanych operacji; i) Poprawności stosowania przepisów w zakresie informacji i promocji w projekcie; j) Poprawności archiwizacji dokumentacji; k) Wdrożenia zaleceń wynikających z przeprowadzonych audytów i kontroli. 5.3. Weryfikacja powodzenia realizacji projektu, szczególnie w zakresie: a) Możliwości terminowego zakończenia projektu; b) Określenia problemów technicznych, finansowych lub prawnych; c) Realności osiągnięcia i utrzymania założonych celów projektu, szczególnie w zakresie wskaźników produktu i rezultatu (efektu ekologicznego). 5 .4. Ekspertyza zawierać będzie rekomendacje i propozycje działań dla Beneficjenta w zakresie dalszej realizacji Projektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722410009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkdolinabaryczy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną