Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 02660 Warszawa, ul. Irysowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
- Data zamieszczenia: 2017-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
ul. Irysowa 19
02660 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
REGON: 1085840700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie ekspertyzy budowlano-konstrukcyjnej budynku mieszkalno-użytkowego przy ul. Kaszubskiej 4 w Warszawie - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
cyt. z siwz: "3. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy budowlano-konstrukcyjnej budynku mieszkalno-użytkowego przy ul. Kaszubskiej 4 w Warszawie wg założeń do ekspertyzy, cyt. „ZAŁOŻENIA DO EKSPERTYZY Przedmiotem zamówienia jest opracowanie: 1. Ekspertyzy budowlano-konstrukcyjnej budynku mieszkalno-użytkowego przy ul. Kaszubskiej 4 Podstawowe dane o obiekcie: 1. Kubatura – 2364 m3 2. Powierzchnia użytkowa - 464 m2 3. Budynek 2 kondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, rok budowy 1932, powierzchnia użytkowa 464,00 m2, kubatura 2364 m3. Konstrukcja tradycyjna, murowana, stropy Kleina, dach o konstrukcji drewnianej, kryty papą. Stolarka okienna częściowo drewniane częściowo z profili PCV, stolarka drzwiowa drewniana. Instalacje: elektryczna, wod.-kan. zdewastowane i niekompletne. Budynek po pożarze strychu w 2014 r. wyłączony z użytkowania decyzją PINB IIOT/577/2014 z dnia 07.10.2014 r. Budynek znajduje się w Gminnej Ewidencji Zabytków pod nr MOK24310. ZAŁOŻENIA DO EKSPERTYZY Informacje i wytyczne szczegółowe: • Celem wykonania ekspertyzy budowlano-konstrukcyjnej jest określenie stanu technicznego wszystkich elementów budynku ze szczególnym uwzględnieniem elementów narażonych na niszczące działanie pożaru z 2014 r. oraz przedstawienie planu robót remontowych obejmujących przywrócenie całemu budynkowi cech umożliwiających jego dalsze użytkowanie. • W szczególności celem opracowania jest określenie minimalnego zakresu prac niezbędnych do zatrzymania degradacji technicznej budynku do czasu podjęcia przez właściciela decyzji dotyczącej dalszego remontu. W zakresie tych prac powinny wchodzić: - remont dachu w zakresie, który zabezpieczy budynek przed opadami atmosferycznymi w sposób nie wymagający dodatkowych robót w okresie 5 lat - podparcie lub remont stropu nad I piętrem w przypadku jeżeli ekspertyza wykaże taką konieczność - podparcie lub remont murowanych ścian poddasza i kominów jeżeli ekspertyza wykaże taką konieczność - zabezpieczenie lub remont elementów budynku mających wpływ na degradację techniczną całości obiektu tzn. istotnych dla stateczności konstrukcji lub niszczącego wpływu warunków atmosferycznych, a których stan w ekspertyzie zostanie określony jako wymagający takich działań Podczas opracowywania zakresu i technologii prac Wykonawca będzie stosował zasadę minimalizacji kosztów przy założonym celu uwzględniającym zabezpieczenie obiektu na okres 5 lat. • Nie przewiduje się zmiany funkcji budynku tj. na parterze pozostaje funkcja użytkowa a na piętrze funkcja mieszkalna. • Nie przewiduje się wykonania ekspertyzy instalacji wewnętrznych budynku. • Wykonawca uzyska we własnym zakresie wszystkie materiały, w tym zalecenia konserwatora zabytków dotyczące proponowanego sposobu remontu budynku oraz przeprowadzi wszystkie badania niezbędne do wykonania ekspertyzy. • Wykonawca dokona odpowiednich odkrywek w celu określenia przekroju elementów konstrukcyjnych oraz oceny ich stanu technicznego. Po zakończeniu oględzin i badań wszystkie odkrywki a w szczególności mające wpływ na stan konstrukcji zostaną zabezpieczone w celu uniknięcia ich wpływu na pogorszenie stanu technicznego elementów budynku lub zagrożenia dla osób postronnych. • Wykonawca sporządzi inwentaryzację architektoniczno-budowlaną budynku zawierającą: o rzuty lokali w skali 1:50 z pokazaniem ścian granicznych i kierunku północy, z naniesieniem wymiarów w świetle istniejących wypraw ścian mierzonych 1 m nad podłogą oraz naniesioną wysokością i ponumerowaniem pomieszczeń o opis funkcji pomieszczeń oraz wyliczenie powierzchni lokalu wg PN 70/B-02365 o na rzucie lokalu należy nanieść piony instalacyjne, przybory (jeżeli są zamontowane), okna, drzwi oraz wloty kanałów wentylacyjnych. Ponadto należy zestawić i zsumować powierzchnie i kubatury poszczególnych pomieszczeń i podać powierzchnię użytkową oraz kubaturę lokalu o uproszczony rzut kondygnacji budynku w skali 1:100 z naniesieniem klatki schodowej i zaznaczeniem położenia danego lokalu w sposób spełniający zasady art. 2 ust. 5 ustawy o własności lokali oraz kierunku północy o skrócony opis techniczny obejmujący co najmniej charakterystykę budynku, liczbę kondygnacji, konstrukcję, wyposażenie w instalacje, opis pomieszczeń gospodarczych użytkowanych wraz z lokalem i ich usytuowanie o wszelkie rysunki niezbędne do wykonania projektu remontu budynku oraz sporządzenia przedmiaru robót • Wykonawca przewidzi kolejność remontu poszczególnych elementów budynku oraz sposób zabezpieczenie pozostałych przed uszkodzeniem w trakcie robót i ewentualnie utratą stateczności mając na uwadze wpływ tych elementów na stateczność budynku oraz zatrzymanie dalszego pogarszania się stanu technicznego budynku. Kolejność ta powinna obejmować prace od najpilniejszych do najmniej pilnych. • Wykonawca zaproponuje sposób remontu poszczególnych elementów budynku mając na uwadze zalecenia Stołecznego Konserwatora Zabytków. • W przypadku stwierdzenia stanu technicznego któregoś z elementów budynku stwarzającego zagrożenie bezpieczeństwa ludzi lub mienia Wykonawca poinformuje niezwłocznie o tym fakcie Zamawiającego na piśmie oraz w miarę możliwości zabezpieczy stwarzający zagrożenie element. • Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że badany budynek jest wyłączony z użytkowania i w związku z tym konieczne jest zachowanie odpowiedniego poziomu zabezpieczenia pracujących w nim osób. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wykona prace gwarantujące bezpieczeństwo pracujących w budynku osób wykonujących prace związane z ekspertyzą Zakres zamawianego opracowania: 1. Dokumentacja musi zawierać: a) Inwentaryzację stanu istniejącego (rzuty, widoki, przekroje) w skali 1:50 z dokładnością umożliwiającą sporządzenie przedmiaru robót remontowych b) Ekspertyzę stanu technicznego poszczególnych elementów budynku c) Plan robót remontowych z podziałem na roboty od najpilniejszych do najmniej pilnych oraz szacunkowym kosztem robót niezbędnych do zatrzymania degradacji technicznej budynku Forma opracowania dokumentacji: • Wykonawca dostarczy dokumentację w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (z rozszerzeniem dwg. oraz pdf.) • Każdy egzemplarz dokumentacji powinien być trwale oprawiony. • Dokumentacja nie może zawierać żadnych materiałów reklamowych producentów materiałów budowlanych itp. oraz żadnych reklam. • Projektant zobowiązany jest do uzyskania własnym kosztem i staraniem wszelkich niezbędnych dla prawidłowej realizacji zamówienia, koniecznych do wykonania projektu, materiałów i uzgodnień z jednostkami zewnętrznymi oraz materiałów wyjściowych np. mapy do celów projektowych, zaleceń Stołecznego Konserwatora Zabytków itp.” 3.2. Teren jest administrowany przez ZGN Mokotów i znajduje się na terenie DOM „Polkowska” z siedzibą: ul. Polkowska 7 , 00-727 Warszawa. 3.3. Przy opracowaniu projektu należy dążyć do minimalizacji kosztów robót wykonanych na podstawie projektu. 3.4. Jednostka projektowa zobowiązana jest do pełnienia bezpłatnie nadzoru autorskiego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa w czasie wykonywania robót na podstawie tej dokumentacji. 3.5.Wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia praw autorskich na Zamawiającego. 3.6. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ mają być wykonane zgodnie z: 3.6.1. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i Prawa Budowlanego, 3.6.2. wymogami wynikającymi z Polskich Norm, w sposób czytelny i jednoznaczny z podaniem legendy indywidualnych oznaczeń graficznych, 3.6.3. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 3.6.4.założeniami do ekspertyzy stanowiącymi załącznik do III Rozdziału SIWZ – istotnych postanowień umowy, 3.6.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ, 3.6.6. postanowieniami ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.7. W przypadku wystąpienia wad ukrytych w dokumentacji, których nie ujawniono w czasie jej odbioru, Jednostka Projektowa zobowiązana będzie nieodpłatnie do naniesienia poprawek i uzupełnień w terminie 3-ch dni od daty zawiadomienia. 3.8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 690 z późn. zm.). 3.10. Wymagania dotyczące gwarancji: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonaną dokumentację projektową i kosztorysową do czasu wygaśnięcia odpowiedzialności Wykonawcy robót z tytułu gwarancji i rękojmi na roboty wykonane na podstawie opracowanej dokumentacji. Warunki gwarancji zawierają Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III SIWZ. 3.11. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości oferty brutto, na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji. 3.12. Czynności, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia w pkt. 3.1. SIWZ, mają być wykonane zgodnie z: 3.12.1. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i Prawa budowlanego, 3.12.2. wymogami wynikającymi z Polskich Norm, w sposób czytelny i jednoznaczny z podaniem legendy indywidualnych oznaczeń graficznych, 3.12.3. zasadami Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., Nr 81, poz. 462), m. in. winna być trwale oprawiona. 3.12.4. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 3.12.5. uszczegółowieniami określającymi zakres wykonania, 3.12.6. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy. 3.12.7. Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonany przez siebie przedmiot zamówienia na czas minimum 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru." - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej branży drogowej oraz elektrycznej na terenie Gminy Wieliszew w podziale na 5 części
Dodano: 2024-07-17 - Usługi polegające na bieżącym opracowaniu projektów wykonawczych, opracowaniu projektów odtworzenia/złożenia niwelety oraz opracowaniu dokumentacji zlokalizowania/korekty punktów odbioru wody.
Dodano: 2024-07-17 - remont placu zabaw przy ul. Józefa Bema 81 w Warszawie.
Dodano: 2024-07-16 - Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości, odgałęzień kanalizacji sanitarnej w Brwinowie i w gminie Brwinów
Dodano: 2024-07-11 - Opracowanie dokumentacji projektowej: Przebudowa i budowa oświetlenia ulic wraz z infrastrukturą towarzyszącą - doświetlenia przejść dla pieszych.
Dodano: 2024-07-10 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych na potrzeby budowy infrastruktury drogowej, (...) w ramach zadania budżetowego pn. „Budowa zajezdni autobusowej(...)
Dodano: 2024-07-01 - Opracowanie kompletnej dokumentacji proj.-koszt. dla zadań pn.:„1) Rozbudowa ulicy Ciechomickiej” 2) „Rozbudowa/budowa ulicy Pedagogicznej, Nauczycielskiej, Edukacyjnej, Wakacyjnej, Semestralnej"
Dodano: 2024-06-28 - SVA/U/4620-22/2024: Opracowanie dokumentacji projektowej zewnętrznej instalacji gazu w Bobolinie, Ustroniu Morskim oraz Kołobrzegu.
Dodano: 2024-06-28 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacyjnej w miejscowości Borowo i Stopin
Dodano: 2024-06-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy i przebudowy dróg gminnych w Starej Wsi i w Strzeniówce
Dodano: 2024-06-24