Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg
- Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza 30
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6173595 , fax. (012) 6173595, 6173363
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Al. Mickiewicza 30 30
30-059 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6173595, fax. (012) 6173595, 6173363
REGON: 00000157700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dzieła pt. Wytworzenie interfejsu użytkownika w środowisku Qt w ramach projektu Prototyp systemu zarządzania regułami biznesowymi i technologicznymi realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 (Nr UDA-POIG.01.03.01-12-163/08-01)- ZP/0026/2010. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dzieła pt. Wytworzenie interfejsu użytkownika w środowisku Qt w ramach projektu Prototyp systemu zarządzania regułami biznesowymi i technologicznymi realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 (Nr UDA-POIG.01.03.01-12-163/08-01)- sprawa ZP/0026/2010. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu WADIUM nie obowiązuje.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dn. 29 listopada 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 2 PZP - zał. nr 2 SIWZ. - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;- zał. nr 4 SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 2 PZP - zał. nr 2 SIWZ. - Wypełniony Formularz Oferty. - Zaakceptowane Istotne postanowienia umowy. - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;- zał. nr 4 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.agh.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- opracowanie i wykonanie 8 prototypów walców do walcowania profili o zmiennym przekroju wraz z dodatkowymi badaniami kontrolnymi i analizami wg załączonej dokumentacji konstrukcyjnej i wykonawczej - KC-zp.272-91/16.
Dodano: 2016-03-16 - opracowanie i wykonanie 8 prototypów walców do walcowania profili o zmiennym przekroju wraz z dodatkowymi badaniami kontrolnymi i analizami wg załączonej dokumentacji konstrukcyjnej i wykonawczej - KC-zp.272-53/16
Dodano: 2016-03-01 - Usługa przygotowania niezbędnej dokumentacji, przeprowadzenia randomizacji i 12 miesięcznego monitorowania badania klinicznego w związku z realizacją projektu CIRCULATE
Dodano: 2016-02-17 - Usługa przygotowania niezbędnej dokumentacji, przeprowadzenia randomizacji i 12 miesięcznego monitorowania badania klinicznego w związku z realizacją projektu CIRCULATE
Dodano: 2016-02-03 - Usługa przygotowania niezbędnej dokumentacji, przeprowadzenia randomizacji i 12 miesięcznego monitorowania badania klinicznego w związku z realizacją projektu CIRCULATE
Dodano: 2016-01-15 - Usługa przygotowania niezbędnej dokumentacji, przeprowadzenia randomizacji i 12 miesięcznego monitorowania badania klinicznego w związku z realizacją projektu CIRCULATE
Dodano: 2016-01-15 - Badanie i ocena właściwości leczniczych klimatu uzdrowiska Krynica-Zdrój
Dodano: 2015-12-21 - Badanie i ocena właściwości leczniczych klimatu uzdrowiska Krynica-Zdrój
Dodano: 2015-12-07 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Ewaluacja systemu wyboru i oceny projektów ze szczególnych uwzględnieniem kryteriów wyboru projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2015-09-21 - Przeprowadzenie ewaluacji zewnętrznej projektu LDC- Laboratorium Dydaktyki Cyfrowej dla szkół województwa małopolskiego
Dodano: 2015-01-15