Przetargi.pl
wykonanie dzieła pt. Opracowanie prototypu repozytorium i modułu zarządzania repozytorium w ramach projektu Prototyp systemu zarządzania regułami biznesowymi i technologicznymi realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 (Nr UDA-POIG.01.03.01-12-163/08-01)

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza 30
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6173595 , fax. (012) 6173595, 6173363
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6173595, fax. (012) 6173595, 6173363
    REGON: 00000157700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie dzieła pt. Opracowanie prototypu repozytorium i modułu zarządzania repozytorium w ramach projektu Prototyp systemu zarządzania regułami biznesowymi i technologicznymi realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 (Nr UDA-POIG.01.03.01-12-163/08-01)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie dzieła pt. Opracowanie prototypu repozytorium i modułu zarządzania repozytorium w ramach projektu Prototyp systemu zarządzania regułami biznesowymi i technologicznymi realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 (Nr UDA-POIG.01.03.01-12-163/08-01)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dn. 29 listopada 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu winni wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania poprzez złożenie następujących dokumentów. 2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą: a) Min 3 letni staż pracy na technicznej uczelni wyższej b) Ukończone studia wyższe magisterskie w zakresie informatyki, zarządzania lub pokrewnym c) Ukończone studia podyplomowe w zakresie inżynierii oprogramowania d) Doskonała znajomość bazy MS SQL e) Znajomość języka C# f) Doskonała znajomość administracji serwerami MS Windows, MS SQL Serwer Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. Wykonawcy będący osobami fizycznymi, którzy nie prowadzą działalności gospodarczej, nie są zobowiązani do składania ww dokumentu. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 2 PZP - zał. nr 2 SIWZ Wypełniony Formularz Oferty. Zaakceptowane Istotne postanowienia umowy Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.agh.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach