Przetargi.pl
Wykonanie dwóch zjazdów publicznych i dwóch zatok autobusowych w Sieradzu

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    plac Wojewódzki 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dwóch zjazdów publicznych i dwóch zatok autobusowych w Sieradzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dwóch zjazdów publicznych i dwóch zatok autobusowych w Sieradzu. 2.W ramach zamówienia należy wykonać a)zadanie nr 1: wykonanie dwóch zjazdów publicznych z drogi wojewódzkiej Nr 482 Łódź – gr. województwa na działkę nr 5390/2 obręb 14 w Sieradzu oraz budowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej Nr 1776E - ul. Armii Krajowej na działkę nr 5390 obręb 13 – ul. Sybiraków w Sieradzu, które obejmuje wykonanie następujących czynności: - uzyskanie zgód od zarządców dróg na prowadzenie prac w pasach drogowych, uiszczenie opłat za zajęcie pasa drogowego, wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu; po zakończeniu robót należy uzyskać dokument potwierdzający odbiór pasa drogowego przez zarządcę drogi, - stała organizacja ruchu - wykonanie oznakowania poziomego jezdni farbą chlorokauczukową (oznakowanie pionowe i poziome) zgodnie z opracowaną dokumentacją i zatwierdzonymi projektami organizacji ruchu, - mechaniczne ścinanie poboczy, - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, - rozebranie nawierzchni z krawężników, nawierzchni z  tłucznia, podbudowy z betonu, - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, - wykonanie koryta, - profilowanie i zagęszczanie podłoża, - wbudowanie krawężnika betonowego na ławie betonowej z C12/15 z oporem, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3–4 cm, - wykonanie podbudowy z betonu C8/10 – grubość po zagęszczeniu 20 cm, - wzmocnienie podłoża gruntowego warstwą gruntu stabilizowanego cementem C3/4 – grubość 15 cm, b)zadanie nr 2: wykonanie dwóch zatok autobusowych, chodników oraz modernizacja oświetlenia ulicznego na ul. Łokietka w Sieradzu, które obejmuje wykonanie następujących czynności: - wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, po zakończeniu robót należy uzyskać dokument potwierdzający odbiór pasa drogowego przez zarządcę drogi, - stała organizacja ruchu - wykonanie oznakowania poziomego jezdni farbą chlorokauczukową (oznakowanie pionowe i poziome) zgodnie z opracowaną dokumentacją i zatwierdzonymi projektami organizacji ruchu, - roboty pomiarowe wraz z inwentaryzacją powykonawczą, - rozebranie krawężników, obrzeży betonowych, ław betonowych i nawierzchni z kostki betonowej do ponownego wbudowania, - wywóz i utylizacja gruzu, - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, - wbudowanie krawężnika betonowego na ławie betonowej z oporem, - wykonanie podbudowy z betonu cementowego C16/20 gr. z dylatacją – grubość warstwy po zagęszczeniu 26 cm, - ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4 gr. 5 cm, - wbudowanie obrzeży betonowych 30x8 cm spoinowanych zaprawą cementową na ławie betonowej z oporem i podsypce cementowo piaskowej, - przełożenie nawierzchni z kostki betonowej – materiał z odzysku, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15 cm, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej, - demontaż opraw oświetlenia ulicznego na trzpieniu słupa lub wysięgniku, - kopanie rowów dla kabli w sposób mechaniczny, - nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0,4 m, - ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. do 140 mm, - układanie kabli o masie do 1,0 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych i w rowach kablowych ręcznie, - zasypywanie rowów dla kabli, - montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 100 kg, - montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie, - montaż przewodów do opraw oświetleniowych – wciąganie w słupy, rury osłonowe i wysięgniki przy wysokości latarń do 8 m, - montaż opraw oświetlenia ulicznego na wysięgniku, - sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia, - badania i pomiary instalacji uziemiającej. 3. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. 4. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ, obejmująca przedmiary robót, projekty budowlane i wykonawcze, projekty stałej i tymczasowej organizacji ruchu, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja określająca zasady postępowania przetargowego. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320): a) dla zadania nr 1: - prace związane z przełożeniem krawężników, - roboty związane z wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, - frezowanie nawierzchni bitumicznej, b) dla zadania nr 2: - prace związane z przełożeniem krawężników, - roboty związane z wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - wykonanie linii zasilania oświetlenia ulicznego, - demontaż i montaż latarni oświetlenia ulicznego, - roboty związane z przełożeniem i rozbiórką nawierzchni z kostki brukowej betonowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 złotych (słownie złotych: cztery tysiące 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późniejszymi zmianami) – dalej u.p.a.r.p. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP Nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680 z podaniem tytułu: wadium w postępowaniu: Wykonanie dwóch zjazdów publicznych i dwóch zatok autobusowych w Sieradzu. 4.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy umieścić w odrębnej kopercie załączonej do oferty. Uwaga! W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5, z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. 6.Niewniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach