Instytut Adama Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 00-560 Warszawa, ul. Mokotowska 25
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4476100 , fax. 022 4476152
- Data zamieszczenia: 2015-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Adama Mickiewicza
ul. Mokotowska 25 25
00-560 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4476100, fax. 022 4476152
REGON: 14047007100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dwóch ręcznie wykonywanych notesów wraz z ich zaprojektowaniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch ręcznie wykonywanych notesów wraz z ich zaprojektowaniem obejmujący: 1 stworzenie projektów graficznych dwóch rodzajów notesów przy uwzględnieniu podanej poniżej specyfikacji technicznej; 2 ręczne wykonanie notesów wg określonej specyfikacji technicznej i wybranego projektu graficznego; 3 dostarczenie gotowych notesów do Warszawy, nie później niż do 23 grudnia 2015 roku, pod adres wskazany przez IAM po rozstrzygnięciu postępowania. 1.Notes w formie zeszytu: Format: 80x130mm. Ilość stron: 60 Wsad: 90g, papier typu Olin Rough Creme. Bez zadruku. Oprawa: zeszytowa, szycie szpagatem Wykończenie: zaokrąglone rogi Metoda druku: Letterpress lub hotstamping na pierwszej i czwartej okładce Nakład: 600 sztuk 2. Notes w twardej oprawie: Format 125x205mm. Ilość stron: 160 Wsad: 120g, papier typu Olin Rough Creme. Bez zadruku. Oprawa: twarda, szyta. Okładka: kaszerowany karton ok 220g z czarną tekturą 2mm. Okładka łączona w grzbiecie płótnem. Wykończenie: zaokrąglone rogi, zamykanie na gumkę zaczepianą o przynitowane kółko. Metoda druku: Letterpress lub hotstamping na pierwszej i czwartej okładce. Nakład: 600 sztuk Wymagania dotyczące projektów graficznych notesów, które należy złożyć wraz z ofertą muszą uwzględniać powyższe założenia techniczne i produkcyjne określone powyżej, jak również następujące warunki: 1. Notes w formie zeszytu i notes w oprawie twardej muszą być odrębnymi projektami graficznymi. 2. Każdy z projektów powinien być utrzymany w stylistyce retro. 3. Na okładkach musi znajdować się zaproponowany przez Wykonawcę wzór, tzw. pattern w dwóch wersjach osobny dla notesu w formie zeszytu i osobny dla notesu w twardej oprawie. 4. Kartki w środku notesu muszą być gładkie, niezadrukowane. 5. W projekt musi zostać wkomponowany logotyp Culture.pl stanowiący załącznik do SIWZ. 6. W projekt musi zostać wkomponowany credits Designed by for Culture.pl. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany projektu graficznego każdego z notesów zaprojektowanych przez wybranego Wykonawcę w zakresie: umieszczenia logotypów oraz wybranego motywu i kolorystyki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iam.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- produkcja toreb /Teraz czytam/
Dodano: 2016-07-27 - Promocja polskich szkół leśnych Ministra Środowiska w ramach współpracy międzynarodowej 2016 - dostawa materiałów promocyjnych
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie materiałów reklamowych z logo MSWiA
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa artykułów reklamowych (gadżetów) z logotypami w dwóch częściach
Dodano: 2016-07-20 - usługa korekty i redakcji tekstów w trzech częściach
Dodano: 2016-07-20 - Zakup materiałów promocyjno - biurowych w ramach 4 zadań, nr 157/BF/16/RŁ
Dodano: 2016-07-08 - Wykonanie, druk i dostawa materiałów promocyjnych, w ramach działań informacyjno-promocyjnych VIII osi priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury PO IiŚ 2014-2020 oraz Programu Promowanie różnorodności kulturowej i artystycznej w ramach europejskiego dziedzictwa kulturowego MF EOG na lata 2009-2014 oraz Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego w ramach MF EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa artykułów reklamowych z logotypami w 3 częściach
Dodano: 2016-06-16 - Druk materiałów promocyjnych Kultury Dostępnej i Platformy Kultury
Dodano: 2016-06-03 - Usługa w postaci wykonania wraz z dostawą materiałów reklamowych opatrzonych logo
Dodano: 2016-05-13