Przetargi.pl
Wykonanie dwóch projektów: 1. Projektu rozbudowy drogi powiatowej nr 1510 Stare Kłudno - Żuków. 2. Projektu budowy skrzyżowania drogi 1510 z drogą 1509 Chrzanów - Żuków - Czubin.

Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Traugutta 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7240570 , fax. 22 7240570
  • Data zamieszczenia: 2015-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Traugutta 41 41
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7240570, fax. 22 7240570
    REGON: 01497631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dwóch projektów: 1. Projektu rozbudowy drogi powiatowej nr 1510 Stare Kłudno - Żuków. 2. Projektu budowy skrzyżowania drogi 1510 z drogą 1509 Chrzanów - Żuków - Czubin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dwóch projektów: 1. Projektu rozbudowy drogi powiatowej nr 1510 Stare Kłudno - Żuków. 2. Projektu budowy skrzyżowania drogi 1510 z drogą 1509 Chrzanów - Żuków - Czubin, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie projektów: rozbudowa drogi nr 1508 Izdebno Kościelne - Chlebnia na odc. od drogi 579 do drogi 150210, rozbudowa drogi 1510 Stare Kłudno - Żuków na odc. od drogi 579 do drogi 1509, budowa skrzyżowania dróg 1510 i 1509. 1.1. PROJEKT ROZBUDOWY DROGI POWIATOWEJ NR 1510 STARE KŁUDNO - ŻUKÓW. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu rozbudowy drogi powiatowej nr 1510 Stare Kłudno - Żuków, na odcinku o długości 2 000m od km 3+100 do km 5+100 tj. od drogi wojewódzkiej nr 579 (granica zakresu autostrady A-2) do drogi powiatowej nr 1509 Chrzanów - Żuków - Czubin. Określona szacunkowa długość drogi jest długością orientacyjną i ma wyłącznie charakter informacyjny. Rzeczywista długość będzie określona przez Wykonawcę na podstawie map geodezyjnych do celów projektowych i projektu budowlanego drogi. Przedmiotowa droga jest drogą powiatową klasy lokalna L. Ogólne założenia do projektowania. 1. Jezdnia: Szerokości jezdni 6,0 m. W przypadku ograniczeń wynikających z istniejącego zagospodarowania terenu dopuszcza się szer. jezdni nie mniejszą niż 5,5 m. Jezdnia w obustronnym oporniku na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 (gr. ławy 20 cm, szer. oporu 15 cm). Warstwa ścieralna z SMA na asfalcie modyfikowanym i twardych skałach. Do warstw mineralno asfaltowych nie dopuszcza się stosowania granulatu i dodatków. Konstrukcja nawierzchni dla ruchu KR-3/4. 2. Pobocza: utwardzone kruszywem łamanym naturalnym gr. 15 cm. 3. Bezpiecznik: zaprojektowanie bezpiecznika z kostki betonowej czerwonej na odcinku od drogi wojewódzkiej do końca istniejącej zabudowy o szer. niewymagającej zmiany granic pasa drogowego. Obrzeża na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, nawierzchnia chodnika z kostki betonowej czerwonej na podsypce cementowo-piaskowej. 4. Zjazdy: Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej szarej na podbudowie z kruszywa naturalnego łamanego. Obramowanie zjazdów z opornika na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 ( gr. ławy 20 cm, szer. oporu 15 cm), zjazdy na pola, działki niezabudowane z kruszywa łamanego, przepusty pod zjazdami z rur PEHD ze ściankami czołowymi prostymi wylewanymi na mokro lub prefabrykowanymi o długości zapewniającej zakotwienie w skarpie i przeciwskarpie rowu i wysokości do poziomu krawędzi pobocza. 5. Odwodnienie: powierzchniowe do istniejących rowów przydrożnych z odprowadzeniem do rowów melioracyjnych. 6. Przepusty pod korona drogi: Na omawianym odcinku pod koroną drogi znajdują się dren o średnicy 16 cm i dwa przepusty z rur betonowych w tym jeden w ciągu rowu melioracyjnego, które będą wymagały przedłużenia lub przebudowy. W przypadku przebudowy należy zastosować rury typu VIPRO. 7. Opis stanu istniejącego: Droga na wymienionym odcinku posiada jezdnię asfaltową o szerokości 5,5 m, pobocza gruntowe, odwodnienie powierzchniowe do rowów przydrożnych. Na omawianym odcinku znajdują się dwa przepusty z rur betonowych pod koroną drogi, w tym jeden w ciągu rowów melioracyjnych oraz dren o średnicy 16 cm. 1.2. PROJEKT BUDOWY SKRZYŻOWANIA DROGI 1510 STARE KŁUDNO - ŻUKÓW Z DROGĄ 1509 CHRZANÓW - ŻUKÓW - CZUBIN. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowy skrzyżowania drogi 1510 Stare Kłudno - Żuków z drogą powiatową nr 1509 Chrzanów - Żuków - Czubin wraz z budową chodnika wzdłuż drogi nr 1510 na odcinku zabudowanym od skrzyżowania z drogą nr 1509 oraz od drogi dojazdowej do cmentarza poprzez skrzyżowanie do kościoła, zatoki autobusowej, parkingów. Należy przewidzieć możliwość i zaprojektować parkingi w rejonie kościoła o nawierzchni z kostki betonowej w kolorze grafitowym. Planuje się przesunięcie skrzyżowania na działkę nr ew. 165/1 i 166 w m. Żuków z możliwością zaprojektowania skrzyżowania w formie ronda. Droga 1510 jest drogą klasy L, droga 1509 jest droga klasy Z. Parametry techniczno-użytkowe winny być dostosowane do klasy drogi zgodnie z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. nr 43 poz.430 ), Konstrukcję nawierzchni należy zaprojektować dla ruchu KR-3/4. Ogólne założenia do projektowania: 1. Jezdnia: Jezdnia w obustronnym krawężniku na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 (gr. ławy 20 cm, szer. oporu 15 cm). Warstwa ścieralna z SMA na asfalcie modyfikowanym i twardych skałach. Do warstw mineralno asfaltowych nie dopuszcza się stosowania granulatu i dodatków. 2. Pobocza: utwardzone kruszywem łamanym naturalnym gr. 15 cm. 3. Chodnik: Chodniki o nawierzchni z kostki betonowej czerwonej. Konstrukcja nawierzchni chodnika powinna umożliwiać jego mechaniczne utrzymanie w okresie letnim i zimowym (ciągnik rolniczy o mocy 30 KM). Obrzeża na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, nawierzchnia chodnika z kostki betonowej czerwonej na podsypce cementowo-piaskowej. 4. Zjazdy: nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej szarej na podbudowie z kruszywa naturalnego łamanego. Obramowanie zjazdów z opornika na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 ( gr. ławy 20 cm, szer. oporu 15 cm). Przepusty pod zjazdami z rur PEHD ze ściankami czołowymi prostymi wylewanymi na mokro lub prefabrykowanymi o długości zapewniającej zakotwienie w skarpie i przeciwskarpie rowu i wysokości do poziomu krawędzi pobocza. 5. Odwodnienie: Odwodnienie powierzchniowe. 2. Zakres i zawartość opracowań: Przedmiot zamówienia należy opracować jako dwa oddzielne projekty uwzględniające: rozbudowę drogi nr 1510 i budowę skrzyżowania z chodnikami, zatoką autobusową i parkingami. 2.1. Zakres opracowania. Podstawowy zakres rzeczowy zamówienia: Dokumentacja projektowa musi obejmować: 1. Projekty koncepcyjne drogi po 2 egz. + 1 egz. w wersji PDF dla każdego z opracowań. 2. Wykonanie map do celów projektowych i uzgodnienie projektu w ZUD. 3. Uzyskanie warunków technicznych do projektowania przebudowy ewentualnych kolizji. 4. Projekty budowlane branży drogowej z uwzględnieniem odwodnienia powierzchniowego, ewentualne usunięcie kolizji, przebudowa kolidującego uzbrojenia w zakresie niezbędnym do rozbudowy drogi po 5 egz. + 1 egz. w wersji PDF dla każdego z opracowań. 5. Projekty wykonawcze do w/w projektów budowlanych po 5 egz. + 1 egz. w wersji PDF dla każdego z opracowań. 6. Projekty gospodarowania drzewostanem. 7. Projekt stałej organizacji ruchu po 4 egz. + 1 egz. w wersji PDF dla każdego z opracowań. 8. Specyfikacje techniczne po 2 egz. + 1 egz. w wersji PDF dla każdego z opracowań. 9. Kosztorysy Inwestorskie, przedmiary robót, zbiorcze zestawienie kosztów wraz z ich jednokrotną aktualizacją. 10. Badania geotechniczne oraz ocenę stanu istniejącej nawierzchni i gruntów podłoża po 2 egz. + 1 egz. w wersji PDF dla każdego z opracowań. 11. Materiały, uzgodnienia i opinie niezbędne do złożenia prawidłowego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę. 12. Pełnienie nadzoru autorskiego na budowie. 2.2. Zawartość opracowania: 2.2.1. Projekty koncepcyjne: Wykonawca w ciągu 14 dni od daty pozyskania map do celów projektowych winien przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia uproszczone projekty koncepcyjne dla poszczególnych opracowań zawierające co najmniej: proponowany rodzaj i grubość warstw nawierzchni i podbudowy, sposób odwodnienia, geometrię drogi, rozwiązania dotyczące przebudowy ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem, wskazanie drzew zakwalifikowanych do wycinki. Po zaakceptowaniu przez zamawiającego przedłożonej koncepcji Wykonawca działając z upoważnienia inwestora, niezwłoczne wystąpi jednocześnie do Urzędu Miejskiego w Grodzisku Maz. z wnioskiem o wydanie decyzji środowiskowej i decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. Projekt koncepcyjny dla każdego z opracowań winien być opracowany w 2 egzemplarzach + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF. 2.2.2. Projekty budowlane: Projekt budowlany drogowy i ewentualne projekty branżowe należy wykonać w 5 egz. na mapie do celów projektowych 1:500 z naniesionymi granicami własności pasa drogowego oraz z naniesionymi projektowanymi liniami rozgraniczającymi pas drogowy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej PDF. Projekty budowlane muszą zawierać min. 1 egz. projektu zagospodarowania wykonany na oryginalnej mapie do celów projektowych. Projekty budowlane drogi winny być opracowane w stopniu szczegółowości umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę i spełniać wymagania: ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 2013.1409 z późniejszymi zmianami), rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz. U. 2012. 462, rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych Dz. U. 2012. 463, Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. nr 43 poz.430 ), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 Nr 130 poz.1389). 2.2.3. Projekty wykonawcze: Projekt wykonawczy dla każdego z opracowań należy wykonać w 5 egz. na mapie do celów projektowych 1:500 z naniesionymi granicami własności pasa drogowego oraz z naniesionymi projektowanymi liniami rozgraniczającymi pas drogowy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej PDF. Projekty wykonawcze winny być opracowane w stopniu szczegółowości umożliwiającym wykonanie robót i zawierać: trwałą stabilizację punktów wierzchołkowych trasy i geodezyjne określenie ich współrzędnych z naniesieniem na plan sytuacyjny oraz opis. Elaborat terenowo prawny na mapie zasadniczej (jeśli zachodzi taka konieczność) zawierający tereny konieczne do zajęcia pod inwestycje drogową z podaniem przybliżonej powierzchni dla każdej działki. 2.2.4. Projekty wykonawcze branżowe: Projekty wykonawcze branżowe dla realizacji inwestycji dla poszczególnych opracowań winny zawierać: projekty usunięcia ewentualnych kolizji z uzbrojeniem technicznym i zagospodarowaniem terenu w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji, projekty i inwentaryzacja zieleni z wykazem i oznaczeniem na mapie drzew i krzewów do ewentualnego usunięcia, projekt stałej organizacji ruchu z wymaganymi opiniami i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem. Projekty wykonawcze branżowe winny być opracowane w stopniu szczegółowości umożliwiającym wykonanie robót. Projekty wykonawcze branżowe winny być opracowane w 4 egzemplarzach + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF. 2.3. Mapy do celów projektowych. Wykonawca własnym kosztem i staraniem pozyska mapy do celów projektowych. 2.4. Warunki techniczne. Wykonawca na własny koszt uzyska Warunki Techniczne do projektowania w tym usunięcia ewentualnych kolizji. 2.5. Badania geotechniczne oraz ocena stanu istniejącej nawierzchni i gruntów podłoża. Wykonawca we własnym zakresie wykona badania geotechniczne oraz oceni stan istniejącej nawierzchni i gruntów podłoża w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę i prawidłowego wykonania projektu drogowego. Projektant własnym staraniem i na swój koszt wykona ewentualne odkrywki istniejącego uzbrojenia w zakresie niezbędnym do opracowania projektu. 2.6. Materiały do wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. Wykonawca własnym staraniem i na swój koszt uzyska komplet materiałów niezbędnych do wydania decyzji pozwolenia na budowę, w tym: Decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, Decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego wypis z wyrysem z planu zagospodarowania przestrzennego wsi, Wypisy z rejestru gruntów, Decyzje pozwolenie wodno-prawne, Opinie zarządcy dróg gminnych, powiatowych i wojewódzkich, Opinię komunikacyjną organu zarządzającego ruchem w zakresie geometrii, Zbiorcze zestawienie kosztów budowy, po 2 egz., dla każdego z opracowań. Wykonawca działając z upoważnienia Inwestora, którym jest Powiat Grodziski skutecznie złoży wniosek o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę. 2.7. Specyfikacje techniczne. Wykonawca opracuje Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 Nr 202 poz.2072 z póź. zm.). Specyfikacje Techniczne winny być opracowane w 2 egzemplarzach + 1 egz. w wersji elektronicznej. 2.8. Kosztorysy Inwestorskie i Przedmiary robót. Wykonawca opracuje Kosztorys inwestorski i Przedmiar robót zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 Nr 130 poz.1389). Przedmiar robót należy sporządzić w sposób szczegółowy np. obliczenie powierzchni każdego zjazdu z podaniem działań arytmetycznych oraz kilometrażu, obliczenie powierzchni każdego odcinka chodnika między zjazdami z podaniem działań arytmetycznych oraz kilometrażu itp. Kosztorys inwestorski i Przedmiar robót winien być opracowany w 2 egzemplarzach + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF. 2.9. Uzgodnienia i opinie. Wykonawca uzyska na własny koszt wszelkie uzgodnienia i opinie wymagane przepisami prawa, niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę w tym m.in. od : Zarządców Dróg, organu zarządzającego ruchem, ZUD, gestorów mediów zlokalizowanych w obrębie projektowanej inwestycji, Melioracji, Inwestora, właścicieli posesji w zakresie uzgodnienia wjazdów do posesji oraz ewentualnie inne uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę np. operat wodno-prawny, opinia geotechniczna. 2.10. Dokumentacja w formie numerycznej w podanym niżej układzie: Dokumentacja projektowa na płycie CD format pliku PDF. Opisy techniczne, specyfikacje techniczne, na płycie CD format pliku MsWord i PDF. Kosztorysy inwestorskie, przedmiar, na płycie CD w programie Seko Smart i PDF, lub innym programie do kosztorysowania. 2.11. Nadzór autorski. Wykonawca w ramach ceny ofertowej zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru autorskiego. W ramach pełnienia nadzoru autorskiego w całym czasie trwania budowy Wykonawca zobowiązuje się do należytej współpracy z Zamawiającym oraz podmiotami, którym zostanie powierzone wykonanie inwestycji tak, aby zapewnić prawidłową i terminową realizację, w tym w szczególności do uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. 3.1. W dokumentacji projektowej zabrania się opisywania materiałów i urządzeń za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszy sformułowanie (o parametrach wyższych lub równoważnych). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest sporządzić szczegółowy opis, w jaki sposób równoważność może być weryfikowana przez Zamawiającego. 3.2. Dokumentacja projektowa, jako opis przedmiotu zamówienia, powinna spełniać wszystkie wymogi ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji i przekazania zamawiającemu przedmiotu umowy wykonanego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi normami i przepisami, sztuką budowlaną oraz należytą starannością. 3.4. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania wymaganych czynności związanych z przygotowaniem postępowania, w szczególności odebrania prawidłowo wykonanej dokumentacji projektowej oraz do zapłaty wynagrodzenia. 3.5. Dokumentacja projektowa ma spełniać wymagania określone: w ustawie Prawo budowlane (Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami), w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2003r, Nr 80, poz. 721 ze zm.), ustawa z dnia 3 października 2008 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństw w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. nr 199, poz. 1227 ze zm.), w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2012, poz. 462 ze zm.), w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz.U. z 2012r. poz. 463 ze zm.), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzenia kosztorysów inwestorskich ( Dz.U. Nr 130, poz. 1389 ze zm.), Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie ( Dz.U. z 2000r. Nr 63, poz.735 ze zm. ), Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 43, poz.430 ze zm.), Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2013r., poz. 907 ze zm.). 3.6. Załącznik graficzny, załącznik nr 8 do SIWZ zawiera: a). mapa Tłuste 1, b). mapa Tłuste 2, c). mapa Żuków. 3.7. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji przetargowej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. 3.8. Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach