Przetargi.pl
Wykonanie dwóch placów zabaw wraz z szatą roślinną w ich otoczeniu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zagospodarowanie Parku im. E. Szymańskiego - modernizacja parku

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5048588 , fax. 022 5048592
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5048588, fax. 022 5048592
    REGON: 01525966300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dwóch placów zabaw wraz z szatą roślinną w ich otoczeniu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zagospodarowanie Parku im. E. Szymańskiego - modernizacja parku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch placów zabaw wraz z szatą roślinną w ich otoczeniu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zagospodarowanie Parku im. E. Szymańskiego - modernizacja parku. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: placu środkowego (z etapu V) o powierzchni 1.239 m2 (w tym: nawierzchnia poliuretanowa 1.056 m2, pole piaskowe 183 m2 ) wraz z ogrodzeniem i wyposażeniem, placu wschodniego (z etapu VI) o powierzchni 982 m2 (w tym: nawierzchnia poliuretanowa 630 m2, pole piaskowe 352 m2) wraz z ogrodzeniem i wyposażeniem, wykonanie szaty roślinnej w otoczeniu placów, w ramach prowadzonej modernizacji Parku im. E. Szymańskiego zlokalizowanego pomiędzy ul. Górczewską, Al. Prymasa Tysiąclecia, Wolską oraz Elekcyjną w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy. INFORMACJE DODATKOWE: Przed złożeniem oferty wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu, na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 44.000,00 zł (słownie: czterdzieści cztery tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień i które swym zakresem obejmują przedmiot zamówienia. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1)Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa (2) place zabaw, z którego każdy wyposażony był w typowe urządzenia m.in. piaskownice, zabawki, np. (zjeżdżalnie, karuzele, huśtawki, małe wieże, itp.) i nawierzchnię bezpieczną syntetyczną o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2 każdy plac. 2)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania m.in. nw. funkcji w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: a)Kierownika budowy, posiadającego: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do tej Izby, b) Kierownika robót, posiadającego: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami specjalności drogowej, - aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do tej Izby, c)Kierownika robót ogrodniczych (co najmniej jedną osobę) posiadającego wykształcenie wyższe o kierunku architektura krajobrazu lub ogrodnictwa lub leśnictwa lub co najmniej średnie kierunkowe: ogrodnicze lub architektura krajobrazu lub tereny zielone lub leśnictwo i posiadającego min. 5-cio letnie doświadczenie w realizowaniu zamówień związanych z gospodarką drzewostanem i nasadzeniami w parkach oraz zakładaniem trawników. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach wskazanych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6.Wniosą wadium na zasadach określonych w Części VI SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą być dołączone do oferty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia z podaniem informacji o nazwie zadania, lokalizacji, powierzchni placów zabaw, wartości zamówienia, terminie wykonywania, nazwie i siedzibie Zamawiającego o treści zgodnej ze worem stanowiącym załącznik nr 3. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV pkt 3 ppkt 1. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że każde wyszczególnione w wykazie zamówienie zostało wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru bezusterkowego). 5.Wykaz osób (kadry kierowniczej i pracowników), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV pkt 3 ppkt 2. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenia z Izb Samorządu Zawodowego osób pełniących funkcje kierownika budowy i robót drogowych oraz dokumentów potwierdzających kwalifikacje lub kierunkowe wykształcenie osoby pełniącej funkcje kierownika robót ogrodniczych. Wykonawca musi dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli wykonawca wskazał takie osoby w wykazie. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 10.Potwierdzenie wniesienia wadium. a)Oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały dokumentu wadium z ofertą. b)W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu (wyciąg z rachunku, potwierdzenie dokonania przelewu) lub dokumentu polecenia przelewu. UWAGA! WAŻNE! 1.Wykonawca składając ofertę powinien sprawdzić, czy do oferty dołączył wszystkie dokumenty i oświadczenia o których mowa w części V Specyfikacji, jak również zgodność dokumentów i oświadczeń z wymaganiami zamawiającego a w szczególności: daty wystawienia dokumentów, treść referencji (zakres robót, wartość robót ), zakres uprawnień itp. 2.W przypadku gdy wykonawca ma wątpliwości dotyczące zapisów Specyfikacji, może zadać zamawiającemu pytanie na zasadach określonych w części VI Specyfikacji. 3.W przypadku nie złożenia, wymaganych przez zamawiającego, dokumentów lub oświadczeń albo złożenie dokumentów lub oświadczeń zawierających błędy zamawiający, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wezwie do złożenia właściwych dokumentów lub oświadczeń w wyznaczonym terminie. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach