Przetargi.pl
Wykonanie dwóch kompletów wielobranżowych projektów budowlanych remontów lokali mieszkalnych nr 9 i nr 15 w budynku przy ul. Rakowieckiej 22 zawierających elementy projektów wykonawczych wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwoleń na budowę

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 1085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dwóch kompletów wielobranżowych projektów budowlanych remontów lokali mieszkalnych nr 9 i nr 15 w budynku przy ul. Rakowieckiej 22 zawierających elementy projektów wykonawczych wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwoleń na budowę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na wykonanie dwóch kompletów wielobranżowych projektów budowlanych remontów lokali mieszkalnych nr 9 i nr 15 w budynku przy ul. Rakowieckiej 22 w Warszawie zawierających elementy projektów wykonawczych wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwoleń na budowę, zgodnie z założeniami projektowymi branżowymi , stanowiącymi odpowiednio załącznik od nr 3a do nr 3c do III Rozdziału SIWZ – Istotnych postanowień umowy oraz w oparciu o Ustalenia Standardów Remontów Lokali, stanowiących Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.1.1. Dwa komplety dokumentacji w trzech branżach wraz z pozwoleniami na budowę powinny obejmować: 3.1.1.1. Wykonanie projektów budowlanych zawierających elementy projektów wykonawczych; 3.1.1.2. Opracowanie informacji BIOZ; 3.1.1.3. Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót; 3.1.1.4. Inwentaryzację stanu istniejącego obejmującą rzut, widoki, przekroje w skali 1:50 oraz ocenę stanu technicznego elementów lokali; 3.1.1.5. Projekt organizacji robót i zabezpieczenia terenu. 3.2. Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska własnym kosztem i staraniem wymagane uzgodnienia z dostawcą energii elektrycznej, rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń p.poż. i Państwową Strażą Pożarną, rzeczoznawcą BHP, Konserwatorem Zabytków oraz innych wynikłych podczas wykonywania dokumentacji np. Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej. 3.3. Teren jest administrowany przez ZGN Mokotów i znajduje się na terenie DOM „Wiśniowa”, ul. Falęcka 10, 02-547 Warszawa. 3.4. Przy opracowaniu projektów należy dążyć do minimalizacji kosztów robót wykonanych na podstawie projektu. 3.5. Jednostka projektowa zobowiązana jest do pełnienia bezpłatnie nadzoru autorskiego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa w czasie wykonywania robót na podstawie tej dokumentacji. 3.6.Wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia praw autorskich na Zamawiającego. 3.7. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ mają być wykonane zgodnie z: 3.7.1. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i Prawa Budowlanego, 3.7.2. wymogami wynikającymi z Polskich Norm, w sposób czytelny i jednoznaczny z podaniem legendy indywidualnych oznaczeń graficznych, 3.7.3. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 3.7.4. zgodnie z założeniami projektowymi, stanowiącymi odpowiednio załącznik od nr 3a do nr 3c do Rozdziału III SIWZ – istotnych postanowień umowy oraz w oparciu o Ustalenia Standardów Remontów Lokali, stanowiących Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.7.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ, 3.7.6. postanowieniami ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.7.7. zasadami Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., Nr 81, poz. 462), m. in. winna być trwale oprawiona, 3.8. W przypadku wystąpienia wad ukrytych w dokumentacji, których nie ujawniono w czasie jej odbioru, Jednostka Projektowa zobowiązana będzie nieodpłatnie do naniesienia poprawek i uzupełnień w terminie 3-ch dni od daty zawiadomienia. 3.9. Dokumentacja projektowa nie może zawierać żadnych materiałów reklamowych producentów materiałów budowlanych itp. oraz żadnych innych reklam. 3.10. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.). 3.11. Wymagania dotyczące gwarancji: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonaną dokumentację projektową do czasu wygaśnięcia odpowiedzialności Wykonawcy robót z tytułu gwarancji i rękojmi na roboty wykonane na podstawie opracowanej dokumentacji. Warunki gwarancji zawierają Istotne postanowienia umowy, stanowiące Rozdział III SIWZ. 3.12. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości oferty brutto, na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy w przedmiotowym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Oferta powinna się składać z: 9.1.1. wypełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II SIWZ, 9.1.2. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 9.1.3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej) 9.1.4. pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ. 9.1.5. informacji określonej w pkt. 16.1.1. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 23% stawki podatku od towarów i usług, 9.1.6. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą. 9.1.7. oświadczenia o doświadczeniu zawodowym projektantów na załączniku nr 3 do wzoru formularza oferty. 9.1.8. oświadczenia Wykonawcy zawierającego informację, czy złożona oferta będzie powodowała powstanie obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, a jeżeli tak, to udzielenie informacji w zakresie określonym w art. 91 ust. 3a ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do oferty), UWAGA: 9.2. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku do materiałów przetargowych. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. UWAGA: NIE MOŻNA TEGO DOKUMENTU ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ. Należy to zrobić w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach