Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg
- Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
- Data zamieszczenia: 2018-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
ul. Graniczna 21
41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
REGON: 27625531200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonanie druków i wizytówek dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 221.000,00 EUR. II. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie druków i wizytówek dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej wraz z dostawą. Szczegółowy zakres czynności do wykonania opisany jest w załączniku Nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. III. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Z uwagi na charakter zamówienia wymagania względem zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia nie zostają wprowadzone przez Zamawiającego, bowiem nie ma wypełnionych przesłanek zatrudnienia na umowę o pracę określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn.zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79810000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Formularz cenowy – załącznik nr 2A do SIWZ; 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. 5. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa druku i oprawy książki pt. „Z miłości do gróni…”.
Dodano: 2024-05-02 - Usługa druku i oprawy książki pt: „Raj utracony”.
Dodano: 2024-03-21 - Sukcesywne projektowanie, druk i dostawa plakatów na miejskie wydarzenia sportowe i turystyczne.
Dodano: 2023-03-28 - Przygotowanie graficzne i druk materiałów promocyjnych
Dodano: 2023-03-20 - Usługa druku i oprawy książek z opcją.
Dodano: 2023-03-14 - Wykonywanie druku tygodnika społeczno-kulturalnego z nadanym numerem ISSN 2450-8136
Dodano: 2022-12-06 - „Wykonywanie druku tygodnika społeczno-kulturalnego „Puls Jaworzna” z nadanym numerem ISSN 2450-8136”
Dodano: 2021-01-12 - Druk materiałów edukacyjno-informacyjnych na potrzeby kampanii pn. „MOGĘ! Zatrzymać SMOG – Przedszkolaku złap oddech” – II edycja
Dodano: 2021-01-08 - Wykonywanie druku tygodnika społeczno-kulturalnego z nadanym numerem ISSN 2450-8136
Dodano: 2020-12-14 - Wykonanie druku publikacji „Pracownia sezonowa” wraz z dostawą i wniesieniem do magazynu ASP w Katowicach
Dodano: 2020-12-03