Przetargi.pl
Wykonanie drugiego etapu remontu pomieszczeń piwnicznych w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej Odział w Łomży

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-959 Białystok, Zwycięstwa 26A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Białymstoku
    Zwycięstwa 26A
    15-959 Białystok, woj. podlaskie
    REGON: 000093734
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bialystok.wiw.gov.pl/strona-glowna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie drugiego etapu remontu pomieszczeń piwnicznych w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej Odział w Łomży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drugiego etapu remontu pomieszczeń piwnicznych w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Białymstoku Odział w Łomży przy ul. Nowogrodzkiej 160 w Łomży. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną obejmującą projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej.Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje wykonanie remontu wszystkich pomieszczeń piwnicznych poza pomieszczeniami nr 0.15, 0.16, 0.17, 0.18 oraz 0.19 wg numeracji przyjętej na rysunku AW-1. Zakres przedmiotowego zamówienia nie obejmuje wykonania robót zewnętrznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach